Το κέντρο χειμερινών δοκιμών της Pirelli στη βόρεια Σουηδία επισκέφθηκε η Rimac με το Nevera, το πρώτο της ηλεκτρικό hypercar. Κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, το Nevera συμπλήρωσε δύο εβδομάδες εντατικών δοκιμών στον πάγο και το χιόνι και σε θερμοκρασίες αρκετούς βαθμούς κάτω από το μηδέν.
Οι μηχανικοί της κροατικής Rimac θέλησαν να ρυθμίσουν μία σειρά από συστήματα, όπως το ABS, το ESP και το torque-vectoring στο Nevera, το οποίο εφοδιάζεται με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό. Παράλληλα δοκιμάστηκαν τα Pirelli P Zero Winter, τα προτεινόμενα χειμερινά ελαστικά για το Nevera. Τα στάνταρ καλοκαιρινά ελαστικά του hypercar είναι τα Michelin Pilot Sport 4S.
Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 1.914 ίππους και η ροπή σε 2.360 Nm! Η μπαταρία χωρητικότητας 120 kWh προσφέρει αυτονομία έως 550 χλμ. και μπορεί να φορτιστεί από το 0 στο 80% εντός μόλις 19 λεπτών σε ταχυφορτιστή 500 kW. Η μέγιστη ταχύτητα του Nevera αγγίζει τα 412 χλμ/ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα διαρκεί μόλις 1,85 δευτερόλεπτα! Επίδοση που το καθιστά ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.
Η Rimac, που έχει πλέον συγχωνευτεί με την Bugatti, θα κατασκευαστεί σε μόλις 150 αντίτυπα, με την τιμή του καθενός να ανέρχεται σε 2 εκατ. ευρώ. Καθώς το ηλεκτρικό hypercar πέρασε τα τεστ ομολογκασιόν σε Ευρώπη και ΗΠΑ, πλέον μπορεί να περάσει στη φάση παραγωγής του. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να γίνουν εντός της άνοιξης.
Η Rimac Automobili ιδρύθηκε το 2009 από τον Μάτε Ρίματς. Πλέον είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac, η οποία ανήκει κατά 55% στο Rimac Group και κατά 45% στην Porsche. Οι δύο μάρκες θα έχουν κοινό κέντρο σχεδίασης και μηχανολογίας στο Βερολίνο, όμως θα διατηρούν διαφορετικές γραμμές παραγωγής.