«Συνεχίζουμε με επιτυχημένα αποτελέσματα, τα οποία ζεσταίνουν τις καρδιές μας, στα κορυφαία πιστοποιημένα κέντρα δοκιμών, σε δύσκολες συνθήκες με έως και μείον 40 βαθμούς Κελσίου.», δηλώνει σχετικά με τις δοκιμές του πρώτου εγχώριου τούρκικου αυτοκινήτου η Togg, σύμφωνα και με άρθρο της επίσης τούρκικης ιστοσελίδας «Daily Sabah».
Η Togg προχώρησε στην παραπάνω δήλωση δημοσιεύοντας και φωτογραφίες από τις δοκιμές του ηλεκτρικού SUV, το οποίο από ό,τι καταλαβαίνουμε δοκιμάζει αυτή τη στιγμή τα συστήματα και την μπαταρία του σε κέντρο δοκιμών που πρέπει να βρίσκεται επί ευρωπαϊκού εδάφους, λογικά είτε στη Σουηδία είτε στην Φινλανδία.
Τις επόμενες ημέρες σύμφωνα και με τα λεγόμενα του διευθύνοντος συμβούλου της Togg, Gurcan Karakas, αναμένεται να δημοσιευτεί τουλάχιστον ένα video από τις συγκεκριμένες δοκιμές του μεσαίου SUV.
Να σημειωθεί ότι η παραγωγή του πρώτου τούρκικου SUV στην ιστορία αναμένεται να ξεκινήσει εντός της χρονιάς στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Gemlik, το οποίο διανύει επίσης τα τελευταία στάδια της κατασκευής του. Σύμφωνα με τους Τούρκους, η πρώτη πειραματική γραμμή παραγωγής θα είναι έτοιμη το ερχόμενο καλοκαίρι, από την οποία θα προκύψουν χρήσιμες πληροφορίες και δεδομένα για όταν έρθει η ώρα να μπει το ηλεκτρικό μοντέλο σε μαζική παραγωγή, προς το τέλος του 2022.
Το SUV που ανήκει, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες στη μεσαία κατηγορία, θα είναι μόνο το πρώτο μοντέλο που θα παρουσιάσει η Togg και σύντομα μετά από αυτό θα αποκαλυφθεί και ένα sedan που θα ανήκει επίσης στη μεσαία κατηγορία από πλευράς μεγέθους και θα «πατά» πάνω στην ίδια πλατφόρμα.
Μέχρι και το 2030 η γκάμα της Togg θα έχει διευρυνθεί και άλλο με την προσθήκη ενός μεσαίου hatchback, ενώ ένα σκαλί πιο κάτω, στα μικρομεσαία, το «παρών» θα δίνουν ένα ακόμη SUV αλλά και ένα πολυμορφικό.
Το τούρκικο ηλεκτρικό SUV αναμένεται να φέρει δύο συστήματα κίνησης εκ των οποίων το ένα θα έχει απόδοση 200 και το άλλο θα φτάνει στους 400 ίππους. Η συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Farasis, αναμένεται να του προσφέρει μια αυτονομία μεταξύ 300-500 χλμ. με το εν λόγω νούμερο να υποδεικνύει ότι θα έχουμε λογικά περισσότερες από μία διαθέσιμες μπαταρίες αναφορικά με την ενεργειακή τους χωρητικότητα.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις