Η ιταλική εταιρεία κρατά την αγωνία στα ύψη από το 2018, που βγήκαν οι πρώτες πληροφορίες για την έναρξη της εξέλιξης της Purosangue.

Ο αρχικός προγραμματισμός προσδιόριζε το ντεμπούτο του πρώτου SUV με το cavallino στο ρύγχος το 2022, και παρά τα παγκόσμια προβλήματα έλλειψης microchips θα τηρηθεί.

Κατά συνέπεια, η εταιρεία του Maranello θα είναι σε θέση να καλύψει τις πρώτες παραγγελίες της Purosangue στις αρχές του 2023, οπότε και προγραμματίζει να παραδόσει τα αρχικά αντίτυπα που θα περάσουν τις πύλες του εργοστασίου της Modena.

 

Προς το παρόν η Ferrari δεν έχει δημοσιεύσει καμία πληροφορία για τις διαστάσεις ή για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Purosangue, και φυσικά δεν έχει δώσει την παραμικρή ιδέα για το σχεδιασμό της - σε αυτές τις εικόνες μπορείτε να δείτε μόνο ανεπίσημα σχέδια, που δεν σχετίζονται με τη Ferrari. Τα μόνα που έχει αφήσει να φανούν είναι τα βαρέως καμουφλαρισμένα πρωτότυπα δοκιμών της, που οργώνουν τα τελευταία χρόνια την Ιταλία.

Μαζί με το ιταλικό super-SUV, μέσα στο 2022 θα ξεκινήσει η κατασκευή και της Ferrari Daytona SP3 - του τρίτου supercar της ρετρό σειράς Icona που συνδυάζει το στιλ κλασσικών Ferrari του παρελθόντος με το σύγχρονο σχεδιασμό. Η Daytona SP3 θα έχει επίσης V12 κινητήρα.

 

Το πρώτο SUV της Ferrari, στη δημοφιλέστερη κατηγορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης αυτά τα χρόνια, αναμένεται να σπάσει κάθε ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της Ferrari. Αν κρίνουμε, φυσικά, και από τον κατακλυσμιαίο ρυθμό παραγγελιών της Lamborghini Urus. Ήδη η ιταλική εταιρεία κατέρριψε το ρεκόρ πωλήσεών της το 2021 -με 11.000 αντίτυπα- που ήταν 22% περισσότερες σε σχέση με το 2020.

Η πλειοψηφία των πωλήσεων αυτών αφορούσε αυτοκίνητα με κινητήρα V8, συνεπώς δεν αποκλείεται να δούμε την Purosangue (και) με οκτακύλινδρο μοτέρ. Για να διαπιστώσουμε αν θα έχει και μεγαλύτερους κινητήρες, ή αν θα συνδυάζεται και με υβριδικά συστήματα, θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη αποκάλυψή της, μέσα στο 2022.