Η είδηση της εξέλιξης του πρώτου ultra-car από… ελληνικά χέρια, έχει δημιουργήσει τεράστιες προσδοκίες στους φίλους της αυτοκίνησης στη χώρα μας, και άπαντες αναμένουν με ανυπομονησία τα νεότερα.
Το όραμα, ωστόσο, της εξέλιξης ενός… Chaos δεν αποτελεί αποκλειστικά ελληνικό δικαίωμα, μιας και αντίστοιχες τετράτροχες προτάσεις έχουν κατατεθεί και από ξένες χώρες.
Μία από αυτές έρχεται από τη Ρωσία και συγκεκριμένα από μια εταιρεία που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με την κατασκευή προσιτών μοντέλων, τα οποία δεν διεκδικούν δάφνες ταχύτητας.
Η φημολογία σχετικά με την ανάπτυξη ενός εκρηκτικού μοντέλου που θα φέρει την υπογραφή της Lada (περί ης ο λόγος), κατακλύσει επί σειρά ετών το διαδίκτυο, αναπτερώνοντας την πληγωμένη αυτοκινητική αξιοπρέπεια των Ρώσων, ειδικά μετά την αποτελμάτωση των υπερφιλόδοξων πρότζεκτ της βραχύβιας Marussia Motors.
Το επίμαχο supercar της Lada λέγεται ότι θα φέρει (εφόσον γίνει πραγματικότητα) την ονομασία “Raven”, με πολλοί να το χρίζουν ως το μοντέλο που θα σήκωνε το γάντι απέναντι στα πασίγνωστα supercars της Ιταλίας.
Μολονότι δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν πρόκειται για πραγματικό εγχείρημα ή για αστικό μύθο, εδώ και χρόνια κάνουν τον γύρο του διαδικτύου κάποιες φωτογραφίες ανεξάρτητων σχεδιαστών που απεικονίζουν ένα φουτουριστικής σχεδίασης μοντέλο με υπέρμετρα «επιθετικό» λουκ.
Από που να ξεκινήσει κανείς; Από το χαμηλωμένο ρύγχος με τις υπερμεγέθεις εισαγωγές αέρα και το προτεταμένο σπόιλερ, τα αιχμηρά LED φώτα, το μυώδες, αλλά «γυμνό» (σ.σ. ο κινητήρας εδρεύει πίσω) καπό, ή τους φουσκωμένους θόλους των τροχών; Από οπουδήποτε, πάντως, και αν το πιάσει κανείς, δύσκολα δεν θα παρατηρήσει τις στιλιστικές επιρροές από το καμάρι του Molsheim, τη Bugatti Chiron.
Στα πλευρά highlight είναι οι τεράστιοι τροχοί, αλλά και επιβλητικές εισαγωγές, στοιχεία που επισκιάζουν τα μακρόστενα, ημικυκλικά πλευρικά παράθυρα. Όταν στο πίσω μέρος έχουν εφαρμοστεί πολύπλοκες σχεδιαστικές τεχνικές που καθιστούν μοιραία την εστίαση σε μόνο και ένα σημείο. Και εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το που θα τοποθετείτο η πινακίδα κυκλοφορίας.
Εικόνα για το εσωτερικό δεν υπάρχει, αλλά ρωσικά δημοσιεύματα έχουν κάνει λόγο για εκτενή χρήση Alcantara και ανθρακονήματος σε μια προσπάθεια να μειωθεί το βάρος. Δερμάτινες επενδύσεις θα υποδήλωναν την upmarket τοποθέτηση του Raven και το σύστημα πολυμέσων της Sony ίσως εξασφάλιζε την άρτια επικοινωνία μεταξύ οδηγού και οχήματος.
Όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, αυτές καλύπτονται από πέπλο μυστηρίου, και ίσως γνωστοποιούνταν κατά την αποκάλυψη του μοντέλου. Εφόσον αυτό δεν αποδειχθεί αστικός μύθος.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις