Παράλληλα, όπως διατυμπανίζει η Σουηδική μάρκα, πρόκειται για το πρώτο... Mega-GT, ένα μοντέλο που όμοιό του δεν έχουμε δει ξανά. Να σας πούμε μερικές λεπτομέρειες που θα σας πείσουν για τη μοναδικότητά της.
Η Gemera συνδυάζει έναν 2λιτρο 3κύλινδρο Twin Turbo κινητήρα (βαφτισμένο ως TFG ή Tiny Friendly Giant που σημαίνει Μικρός Φιλικός Γίγαντας) απόδοσης 600 αλόγων και 600 Nm ροπής, με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Δύο στους πίσω τροχούς κι έναν στον στροφαλοφόρο του κινητήρα. Αυτοί δίνουν 800 kW ή 1100 άλογα. Όλα μαζί, προσφέρουν 1.27 MW ή 1700 άλογα. Όπως και να το μετρήσεις, τι ίδιο συγκλονιστικό είναι.
Στο video που ακολουθεί, το αφεντικό της εταιρείας, o Christian von Koenigsegg, μας λέει περισσότερα για το μοντέλο. Το συναντάμε σε πίστα δοκιμών – συγκεκριμένα το πρωτότυπο #1, που βρίσκεται εκεί με το πρωτότυπο #1 της Jesko και το πρωτότυπο #1 της Regera. Αλλά ο Σουηδός τονίζει όσα συναντάμε στη Gemera.
Μιλάει για στοιχεία όπως η τετραδιεύθυνση και το σύστημα κατανομής ροπής, τη μοναδικότητα της ύπαρξης τεσσάρων θέσεων, πράγμα που δεν έχουμε δει ξανά σε μοντέλο του ενώ πηγαίνει τη Gemera μία σύντομη βόλτα.
Μόνο μερικά δευτερόλεπτα από τον συγκλονιστικό ήχο της, είναι αρκετό δέλεαρ για να πατήσετε play. Και ίσως να μη περιοριστείτε στη μία φορά...
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις