Το όνομά του προέρχεται από το θρυλικό μεγάλο οικογενειακό Electra, που παρήγαγε σε επτά διαδοχικές γενιές από το 1959 μέχρι το 1990 η General Motors. Η αναβίωσή του βασίζεται στην πλατφόρμα Ultium της αμερικανικής εταιρείας, αλλά το αμιγώς ηλεκτρικό coupe-SUV Electra-X δημιουργήθηκε από την κινεζική εταιρεία Pan Asia Technical Automotive Center (PATAC) - που έχει στενή συνεργασία με τη GM για την τεράστια αγορά της ασιατικής χώρας.
Το αεροδυναμικό και ιδιαίτερα σπορτίφ αμάξωμα του πρωτοτύπου Electra-X συνδυάζεται με ζάντες 21 ιντσών, με κοντούς προβόλους, και το ιδιαίτερο λευκό χρώμα Satin White Metallic. Το πίσω LED φωτιστικό σώμα είναι ενιαίο σε όλο το πλάτος της ουράς, όπως είναι η τάση της εποχής, και αντίστοιχα έχει λεπτά εμπρός φώτα, πλευρικές κάμερες και χωνευτές χειρολαβές.
Οι πόρτες του ανοίγουν αντικρυστά για να προσφέρουν πρόσβαση στις πίσω θέσεις, η οποία διευκολύνεται και από την έλλειψη κεντρικής κολόνας. Εκεί, στο εσωτερικό, τις εντυπώσεις φυσικά κλέβει η 30 ιντσών και ανάλυσης 6Κ ενιαία ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει τόσο τον πίνακα οργάνων του οδηγού όσο και τα πολυμέσα και την πλοήγηση στο κεντρικό σημείο του ταμπλό. Αυτή συνοδεύεται από μια πολύ μικρότερη οθόνη υποστήριξης στο κέντρο της κονσόλας, για τον έλεγχο των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου και των πολυμέσων.
Το εσωτερικό, επίσης, διακρίνεται από το νεο-ρετρό τιμόνι, τα κουμπιά αφής στις πόρτες για τον έλεγχο των παραθύρων, τους λεπτούς αεραγωγούς του κλιματισμού, καθώς και από τις επενδύσεις των καθισμάτων από ανακυκλωμένα υλικά από ΡΕΤ πλαστικά μπουκάλια.
Προς το παρόν η Buick επικεντρώνει τις πληροφορίες που δημοσιεύει για το πρωτότυπο Electra-X σε όλες τις παραπάνω ψηφιακές τεχνολογίες, που συνοδεύονται από συνδεσιμότητα 5G και από το σύστημα Super Cruise που λειτουργεί με φωνητικές εντολές, επιδέχεται over-the-air ανανεώσεις και προσφέρει τη δυνατότητα παρκαρίσματος μέσω χειρισμών από το smartphone μετά την έξοδο του οδηγού από το αυτοκίνητο.