Η Epsilon Hospitality, η εξειδικευμένη θυγατρική του Ομίλου της Epsilon Net στον κλάδο της Φιλοξενίας & της Εστίασης έλαβε δύο νέες σημαντικές διακρίσεις, αυτή τη φορά στα Tourism Awards 2022, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την επιμονή του Ομίλου της Epsilon Net στους στόχους της καινοτομίας και της υψηλής ποιότητας των λύσεων της.
Αναλυτικά, η Epsilon Hospitality παρέλαβε τα βραβεία:
- Silver Award στην κατηγορία Cost-saving Technology
Το ξενοδοχείο Elite City Resort επέλεξε το PYLON Hospitality Suite για την ψηφιακή του αναβάθμιση και η εγκατάσταση βραβεύτηκε για την συμβολή της στην ριζική μείωση του λειτουργικού κόστους της τουριστικής μονάδας.
Το PYLON αποτελεί μια πλατφόρμα εφαρμογών που ενοποιεί όλα τα συστήματα που χρειάζεται ένα ξενοδοχείο, όπως το Elite City Resort και τα παρακολουθεί μέσα από ένα ενιαία και καινοτόμο σύστημα διαχείρισης. Η διοίκηση του ξενοδοχείου αξιοποιώντας τις δυνατότητες ενός πολυλειτουργικού PMS, όπως το PYLON Hospitality Suite ενοποίησε τις λειτουργίες των τμημάτων του ξενοδοχείου, ενώ διασφάλισε την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των τμημάτων. Σημαντικό πλεονέκτημα της λύσης που επιλέχθηκε αποτέλεσε το αρχικό ανταγωνιστικό κόστος επένδυσης, καθώς και το ετήσιο κόστος υποστήριξης και αναβαθμίσεων, το οποίο μειώθηκε σημαντικά σε σχέση με το προγενέστερο σύστημα.
- Bronze Award στην κατηγορία Best new solution for tourism.
Το Epsilon Smart Philoxenia αναδείχτηκε ως η απόλυτη λύση για τον σύγχρονο επιχειρηματία στον τομέα των μικρών καταλυμάτων. Μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Epsilon Smart Philoxenia αποτελεί η σχεδίαση και η πληρότητά του ως εφαρμογή καθημερινής λειτουργίας, τιμολόγησης και παρακολούθησης των κρατήσεων. Σημαντικό πλεονέκτημα της εφαρμογής που λειτουργεί «on cloud», αποτελεί η online διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ και παράλληλα με την εφαρμογή λογιστικής διαχείρισης του λογιστικού γραφείου που υποστηρίζει την τουριστική μονάδα.
Τα βραβεία για τον Όμιλο Epsilon Net παρέλαβαν οι εκπρόσωποι της Epsilon Hospitality, κ.κ. Ανέστης Κότσης, Support Services Manager και Αντώνης Σακέλης, Epsilon Hospitality Account Manager, καθώς και ο CEO του Elite City Resort, κ. Νικήτας Κάρτσωνας, τον οποίο ο Όμιλος Epsilon Net ευχαριστεί θερμά τόσο για την παρουσία του, όσο και για την εξαιρετική συνεργασία.
Η Epsilon Hospitality διαθέτει σήμερα ένα επιτελείο από 40 εξειδικευμένα στελέχη με εξαιρετικά μεγάλη εμπειρία στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο ενώ παράλληλα διαθέτει τα προϊόντα της και μέσα από το δίκτυο των 500 πιστοποιημένων συνεργατών του Ομίλου της Epsilon Net σε όλη την Ελλάδα.
Το δυναμικό και τις λύσεις της εταιρείας εμπιστεύονται άνω των 5.000 πελατών σε όλη την Ελλάδα στους οποίους περιλαμβάνονται, αλυσίδες ξενοδοχείων, μεγάλες και μεσαίες ξενοδοχειακές μονάδες, μικρές τουριστικές μονάδες & καταλύματα, μονάδες εστίασης και επιχειρήσεις λιανικής πώλησης στον τουριστικό κλάδο. Βασικός στόχος της εταιρίας είναι να υποστηρίξει τους πελάτες της να εισέλθουν στη νέα ψηφιακή εποχή με τις τεχνολογικά ανώτερες εφαρμογές της και να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης μέσω του εξειδικευμένου 24ωρού Help Desk.