Η εταιρεία συμμετείχε για 7η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Η Eurolife FFH, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα μια φορά τη σημασία που δίνει στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, γιόρτασε για 7η συνεχή χρονιά φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, και η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στη γιορτή μέσα από δράσεις που ανέδειξαν την αξία της εξυπηρέτησης αλλά και τους ανθρώπους της εταιρείας.
Για την Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο πλευρό εκείνων που την εμπιστεύονται, με επαγγελματισμό, συνέπεια και πραγματική μέριμνα. Ως ασφαλιστική εταιρεία, η φροντίδα για τους ανθρώπους και ό,τι είναι σημαντικό για εκείνους, βρίσκεται στο DNA της. Η έννοια της φροντίδας είναι και αυτή που στάθηκε η αφορμή για το «σύνθημα» του φετινού εορτασμού, "We Care". Μια φράση που αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η εταιρεία τους πελάτες και τους συνεργάτες της: με ουσιαστικό ενδιαφέρον για τους ίδιους και όσα τους απασχολούν.
Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας, τα οποία συμβάλλουν στο να έχουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της μια άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης, αντάλλαξαν θέσεις εργασίας με τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center, βιώνοντας έτσι την εμπειρία της επικοινωνίας με τον πελάτη και της εξυπηρέτησής του από μια διαφορετική σκοπιά. H διαδικασία εκπαίδευσης που προηγήθηκε, ανέδειξε τη συμβολή όλων των διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας στο να νιώθουν οι πελάτες της εταιρείας ξεχωριστοί, και ταυτόχρονα ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις και το πνεύμα ομαδικότητας ανάμεσα στα στελέχη. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και μια διασκεδαστική team-building δράση, με την Eurolife FFH να προσκαλεί τα στελέχη της να απαθανατίσουν στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους στο γραφείο. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός πρωτότυπου φωτογραφικού κολλάζ με τις χαρούμενες εργασιακές στιγμές των εργαζομένων, το οποίο στόλισε διάφορα σημεία της εταιρείας, με δύο τυχερούς να κερδίζουν έπειτα από κλήρωση τις φωτογραφικές μηχανές που χρησιμοποιήθηκαν για τη δράση.
Επιπλέον, η εταιρεία απέδειξε για άλλη μια φορά την έμφαση που δίνει στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς, φιλοξενώντας έναν φοιτητή AEI στα γραφεία της, δίνοντάς του την ευκαιρία να ενταχθεί στην ομάδα του Eurolife Experience Center για μια ημέρα. Ο νεαρός φοιτητής είχε τη δυνατότητα να βιώσει «εκ των έσω» το πώς λειτουργεί μια σύγχρονη επαγγελματική ομάδα εξυπηρέτησης και να αποκτήσει μια πολύτιμη εμπειρία, κατανοώντας τη σημασία της άρτιας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης στην επιτυχημένη λειτουργία ενός μεγάλου οργανισμού.
Στόχος των ανθρώπων της Eurolife FFH είναι να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους. To υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της Eurolife FFH αποδεικνύεται και μέσα από την ετήσια έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η εταιρεία, με 9 στους 10 πελάτες να δηλώνουν ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν, για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Καραβίας προς προσωπικό Eurobank: Κλείνουν δύο σημαντικοί κύκλοι με την εξαγορά του 1,4% του ΤΧΣ
Ευάγγελος Μυτιληναίος στο CNBC: Οι Βρυξέλλες δεν κάνουν τίποτε για την ευρωπαϊκή βιομηχανία
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις