Δευτέρα
23 Δεκεμβρίου 2024

Eurolife FFH: Παρουσίασε ένα πρωτοποριακό εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά

Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Salesforce στην Ελλάδα

Επιχειρήσεις
Tags: Eurolife FFH

Μια εκδήλωση αφιερωμένη στις πιο πρόσφατες και σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες και τάσεις οργάνωσε η Salesforce, η κορυφαία εταιρεία CRM λογισμικού παγκοσμίως, την Τρίτη 21 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο οποίο είχε συμμετοχή η Eurolife FFH. Η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο, δικό της πρωτοποριακό τεχνολογικό εργαλείο, το οποίο, κάνοντας χρήση του software της Salesforce, συνδέει πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων σε μία πλατφόρμα, δίνοντάς έτσι στους συνεργάτες της εταιρείας την ευκαιρία να αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες ενός CRM προγράμματος.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να δημιουργεί λύσεις που απαντούν στοχευμένα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της. Ως μια εταιρεία που επενδύει σταθερά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις προκειμένου να εξελίσσει διαρκώς τα εργαλεία που δημιουργεί αλλά και να αναπτύσσει νέα. Στο πλαίσιο αυτό, αξιοποιώντας την CRM πλατφόρμα της Salesforce, δημιούργησε ένα εργαλείο εξ ολοκλήρου βασισμένο και σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται τις ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών της ασφάλισης, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τη νέα τεχνολογική πλατφόρμα της Eurolife FFH, oι πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων θα μπορούν να συνδέονται σε ένα ενιαίο οικοσύστημα, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την εταιρεία να έχουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο πολλαπλές CRM καμπάνιες ταυτόχρονα, να τις αξιολογούν, να επικοινωνούν απευθείας με τον πελάτη, και όλα αυτά μέσα από ένα ενιαίο interface. Η νέα πλατφόρμα της Eurolife FFH θα είναι ενσωματωμένη στο EurolifePartners, το online πολυεργαλείο της εταιρείας που προσφέρει λύσεις στην ανάγκη του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή να μπορεί να παρέχει ψηφιοποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες του, προσφέροντας έτσι μια συνολικά εξαιρετική εμπειρία χρήσης.

Την εκδήλωση της Salesforce παρακολούθησαν στελέχη μεγάλων εταιρειών του τεχνολογικού και ασφαλιστικού κλάδου. Το νέο εργαλείο της Eurolife FFH, το όνομα και οι λεπτομερείς προδιαγραφές του οποίου θα ανακοινωθούν αναλυτικότερα πολύ σύντομα, θα ξεκινήσει να λειτουργεί πιλοτικά μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πειραιώς: Αξιοποιήθηκαν πόροι 1,5 δισ. ευρώ του ΤΑΑ για 117 επενδυτικά σχέδια - Αίτημα για νέα κεφάλαια 300 εκατ. ευρώ

Η Πειραιώς ολοκλήρωσε τη σύναψη συμβάσεων για τη χρηματοδότηση 117 επενδυτικών σχεδίων, συνολικού ύψους άνω των €6 δισ., αξιοποιώντας πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητα...

«Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται»: Νέα καμπάνια επικοινωνίας από την Telekom και την COSMOTE

Η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκο...

Φόρτωση άρθρων...