Για βήματα που έγιναν προς τα εμπρός με το επιχειρηματικό μοντέλο και τις πρωτοβουλίες που αναλήφθησαν ως προς τη διασκέδαση του πελάτη και την περαιτέρω ενδυνάμωση του brand του ΟΠΑΠ, τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, έκανε λόγο ο Γιάν Κάρας, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2022. «Mε αυτό τον τρόπο, επιτύχαμε σημαντικά αποτελέσματα, ακόμα και εν μέσω των πληθωριστικών προκλήσεων που έγιναν ιδιαίτερα εμφανείς από τα μέσα του α΄ τριμήνου», ανάφερε.
Ο επικεφαλής της εταιρείας σημείωσε πως η επίδοση του δικτύου καταστημάτων ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική κατά το α΄ τρίμηνο, παρά τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία που ήταν σε ισχύ και τις πληθωριστικές πιέσεις. Σύμφωνα με τον κο. Karas, o ΟΠΑΠ στάθηκε δίπλα στους συνεργάτες του, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο, με στόχο την επίτευξη υψηλών επιπέδων προσέλκυσης και διατήρησης πελατών, και υιοθετώντας νέα μέτρα οικονομικής στήριξης των καταστημάτων.
Όπως τόνισε, η ενίσχυση των δραστηριοτήτων του retail δικτύου της εταιρείας βασίζεται σε πρωτοβουλίες που έχουν τον πελάτη στο επίκεντρο και ενδυναμώνουν την ελκυστικότητα των παιχνιδιών και των καταστημάτων ως προορισμών διασκέδασης. Μεταξύ άλλων, αξιοποιείται περαιτέρω το πρόγραμμα loyalty «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις», το οποίο συμπλήρωσε πρόσφατα ένα χρόνο επιτυχημένης παρουσίας και περίπου 700.000 εγγεγραμμένους πελάτες. Επιπλέον, αναβαθμίζεται περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, με νέα παιχνίδια ΣΚΡΑΤΣ, νέες επιλογές στο δημοφιλές Powerspin κ.ά. Ακόμη, η εταιρεία υλοποιεί ολοκληρωμένες προωθητικές ενέργειες και ξεχωριστές εκδηλώσεις στο δίκτυο των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY.
Παράλληλα ο κ. Κάρας τόνισε πως καθώς από τις αρχές Μαΐου, οι πελάτες εισέρχονται στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY χωρίς την επίδειξη πιστοποιητικών εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου, ενώ από σήμερα, 1η Ιουνίου τίθεται σε αναστολή η υποχρεωτική χρήση μάσκας, θα υπάρξει ευνοϊκός αντίκτυπος για τις επιδόσεις του offline δικτύου.
Οι online δραστηριότητες
Όπως σημείωσε η διοίκηση του ΟΠΑΠ, η αναπτυξιακή δυναμική των online δραστηριοτήτων συνεχίστηκε και στο α΄ τρίμηνο του 2022. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, όπως το Golden 21 του Pamestoixima.gr, αλλά και η θετική υποδοχή του online live casino του ΟΠΑΠ.
Επίσης, το ανανεωμένο tzoker.gr είναι διαθέσιμο από τα μέσα Μαρτίου, προσφέροντας στους πελάτες ένα σύγχρονο περιβάλλον χρήσης, εμπλουτισμένο περιεχόμενο και νέες δυνατότητες που κάνουν το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό. Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ θα εστιάσει το προσεχές διάστημα στον επανασχεδιασμό των front-end περιβαλλόντων της online στοιχηματικής πλατφόρμας.
Συνολικά, η διττή στρατηγική του ομίλου για τη διαδικτυακή αγορά συνέχισε να αποδίδει, καθώς η ανάπτυξη της βάσης των ενεργών πελατών συνεχίστηκε κατά το α΄ τρίμηνο του 2022, τόσο για τις online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ, όσο και για τη Stoiximan.
Υπενθυμίζεται πως στο πρώτο τρίμηνο του 2022 τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το α΄ τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 457,2 εκατ. ευρώ (+162,5% ετησίως). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 168,8 εκατ. ευρώ (+175,2% σε ετήσια βάση), με τα καθαρά κέρδη τριμήνου να φτάνουν τα 88,3 εκατ. ευρώ. Η ισχυρή συνεισφορά του retail δικτύου και η συνεχιζόμενη δυναμική των online δραστηριοτήτων ήταν το κύριο όχημα για την ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών του ΟΠΑΠ στο πρώτο τρίμηνο του έτους.
Δέσμευση του ΟΠΑΠ στην κοινωνική προσφορά
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ στάθηκε στην ολοκλήρωση της πρωτοβουλίας της εταιρείας για την ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας. Συνολικά, μέσα σε οκτώ χρόνια, ο ΟΠΑΠ υλοποίησε 30 έργα ανακαίνισης στα νοσοκομεία παίδων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτης & Αγλαΐα Κυριακού», τα οποία προσφέρουν πλέον υπερσύγχρονες υγειονομικές υποδομές και ένα ευχάριστο θεραπευτικό περιβάλλον. Τα ανακαινισμένα νοσοκομεία παραδόθηκαv πρόσφατα στο Ελληνικό Δημόσιο.
Όπως τόνισε ο κος Karas, η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση του ΟΠΑΠ στην κοινωνική προσφορά, η οποία παραμένει εξαιρετικά ισχυρή και εστιάζει στα παιδιά και τη νέα γενιά, που αποτελούν το μέλλον της χώρας.