Δευτέρα
23 Δεκεμβρίου 2024

Γιαν Κάρας: Θα πετύχουμε τους στόχους του 2024 - Τι ανέφερε για την υλοποίηση της στρατηγικής του ΟΠΑΠ

Επιχειρήσεις

Τη βεβαιότητα πως η στρατηγική της διοίκησης έχει οδηγήσει τον ΟΠΑΠ να είναι κατάλληλα τοποθετημένος ώστε να υλοποιηθούν οι οικονομικοί και επιχειρηματικοί στόχοι για το σύνολο του έτους, καθώς και για να επιτευχθούν επιδόσεις που θα βρίσκονται στο ανώτερο όριο των προβλέψεων (σ.σ. 770 εκατ. ευρώ EBITDA), εξέφρασε ο επικεφαλής του Οργανισμού, Γιάν Κάρας.

Μιλώντας στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης με αναλυτές μετά την ανακοίνωση των ισχυρών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου 2024, ο κ. Κάρας τόνισε πως η επιτυχής υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας αντικατοπτρίζεται τόσο στις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις της, όσο και στις αναβαθμισμένες προτάσεις της, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξη και την ενίσχυση της εμπειρίας διασκέδασης των πελατών. Παρά την ισχυρή ανάπτυξη του τρίτου τριμήνου, ο επικεφαλής του Οργανισμού επανέλαβε, μετά από ερωτήσεις αναλυτών, πως δεν υφίσταται λόγο αναθεώρησης του guidance για το 2024.

Οι σημαντικότερες εξελίξεις για τον ΟΠΑΠ στο γ΄ τρίμηνο

Όπως σημείωσε ο κ. Γιαν Κάρας, η κορυφαία εξέλιξη του τριμήνου ήταν το μεγάλο τζακ ποτ του ΤΖΟΚΕΡ, το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία του παιχνιδιού, το οποίο οδήγησε σε αυξημένη δραστηριότητα τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, καθώς και σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΟΠΑΠ .

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ  τόνισε ότι η εταιρεία θα «χτίσει» πάνω σε αυτή την επιτυχία και θα ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.

Επιπλέον, η διοίκηση του ΟΠΑΠ  αναφέρθηκε στις προωθητικές ενέργειες Eurojackpot Extra και ΤΖΟΚΕΡ Extra, που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και απέδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, καθώς και στο νέο παιχνίδι μηνιαίων καταβολών ΣΚΡΑΤΣ «24 Μήνες Τύχη», που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών.

Το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού της εταιρείας, και το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ. Επιβραβεύσεις συνέχισαν να σημειώνουν αυξανόμενα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, προσθέτοντας αξία στις retail προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας.

Επίσης, έγινε αναφορά στις ειδικές προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα PLAY, οι οποίες ενίσχυσαν την εμπειρία των πελατών με νέα events, κληρώσεις, πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης κ.λπ. Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ συνέχισε να αναβαθμίζει τον «στόλο» των VLTs του, εγκαθιστώντας μηχανές τελευταίας τεχνολογίας και προσφέροντας ελκυστικά νέα παιχνίδια. Μέχρι σήμερα, σχεδόν 12.000 σύγχρονες μηχανές, που βελτιώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού, έχουν εγκατασταθεί.

Επιπλέον, οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ διατήρησαν την αναπτυξιακή δυναμική τους και ενίσχυσαν τη συμβολή τους στα έσοδα του ομίλου, χάρη στην υψηλή δραστηριότητα στα παιχνίδια online καζίνο, την ανάπτυξη του iLottery και τις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις στο αθλητικό στοίχημα, λόγω του «γεμάτου» αθλητικού καλενταριού.

Μεταξύ άλλων, ο Κάρας αναφέρθηκε σε καινοτόμες πρωτοβουλίες όπως το νέο δωρεάν παιχνίδι, Bet Boss, που ενισχύει την παικτική δραστηριότητα στο Pamestoixima.gr, καθώς και στο νέο προϊόν e-sports, που προσελκύει νεαρά κοινά.

Ο CEO του Ομίλου στάθηκε ιδιαίτερα στο μεγάλο τζακ ποτ του ΤΖΟΚΕΡ, το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία του παιχνιδιού, το οποίο οδήγησε σε αυξημένη δραστηριότητα τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, καθώς και σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΟΠΑΠ. Όπως είπε, η εταιρεία θα «χτίσει» πάνω σε αυτή την επιτυχία και θα ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.

Επιπλέον, η διοίκηση του ΟΠΑΠ αναφέρθηκε στις προωθητικές ενέργειες Eurojackpot Extra και ΤΖΟΚΕΡ Extra, που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και απέδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, καθώς και στο νέο παιχνίδι μηνιαίων καταβολών ΣΚΡΑΤΣ «24 Μήνες Τύχη», που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών. Το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού της εταιρείας, και το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις συνέχισαν να σημειώνουν αυξανόμενα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, προσθέτοντας αξία στις retail προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας.

Αναφορά έγινε και στις ειδικές προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα PLAY, οι οποίες ενίσχυσαν την εμπειρία των πελατών με συναρπαστικά events, κληρώσεις, πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης κ.λπ. Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ συνέχισε να αναβαθμίζει τον «στόλο» των VLTs του, εγκαθιστώντας μηχανές τελευταίας τεχνολογίας και προσφέροντας ελκυστικά νέα παιχνίδια. Μέχρι σήμερα, σχεδόν 12.000 σύγχρονες μηχανές, που βελτιώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού, έχουν εγκατασταθεί.

Επιπλέον, οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ διατήρησαν την αναπτυξιακή δυναμική τους και ενίσχυσαν τη συμβολή τους στα έσοδα του ομίλου, χάρη στην υψηλή δραστηριότητα στα παιχνίδια online καζίνο, την ανάπτυξη του iLottery και τις συνεχιζόμενές θετικές τάσεις στο αθλητικό στοίχημα, λόγω του «γεμάτου» αθλητικού καλενταριού. Μεταξύ άλλων, ο κ. Karas αναφέρθηκε σε καινοτόμες πρωτοβουλίες όπως το νέο δωρεάν παιχνίδι, Bet Boss, που ενισχύει την παικτική δραστηριότητα στο Pamestoixima.gr, καθώς και στο νέο προϊόν e-sports, που προσελκύει νεαρά κοινά.

Διάκριση ESG για τον ΟΠΑΠ

Την ίδια στιγμή, η MSCI επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την υψηλή αξιολόγηση του ΟΠΑΠ σε σχέση με τα κριτήρια ESG (Environmental, Social, Governance). Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2024, η MSCI επαναβεβαίωσε την αξιολόγηση «ΑΑ» του ΟΠΑΠ.

Αυτή είναι η έκτη συνεχόμενη φορά που η MSCI αξιολογεί τον ΟΠΑΠ με «AA», γεγονός που αντικατοπτρίζει τη δέσμευση και την εστίαση της εταιρείας στη διαχείριση των σημαντικότερων κινδύνων και ευκαιριών ESG για τον κλάδο της και τους εταίρους της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...