Στο πλαίσιο του φεστιβάλ παρουσιάστηκαν και τα έργα του 11ου Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής του Μουσείου, που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Eurolife FFH
Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, στήριξε για ακόμη μια χρονιά το Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών και στον αρχαιολογικό χώρο του Λυκείου του Αριστοτέλη. Το φεστιβάλ, που απευθυνόταν σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 2-18 ετών, συγκέντρωσε περισσότερους από 15.500 επισκέπτες, προσφέροντας μια ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν δύο ημέρες γεμάτες δραστηριότητες, δημιουργικά εργαστήρια και παιχνίδια για όλη την οικογένεια.
Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης δημιούργησε ένα πολυθεματικό Φεστιβάλ τεχνών, εκτός των χώρων του, προσβάσιμο σε όλα τα παιδιά. Το Ωδείο Αθηνών, ως κεντρικός χώρος του φεστιβάλ, φιλοξένησε μια πληθώρα δραστηριοτήτων που περιλάμβαναν παραστάσεις θεάτρου, μουσικής, χορού, κινηματογράφου, κουκλοθέατρου, αφηγήσεις και εικαστικά εργαστήρια, με στόχο να ψυχαγωγήσει και να εμπνεύσει όλους όσοι το παρακολούθησαν. Παράλληλα, το Λύκειο του Αριστοτέλη, ως αρχαιολογικός χώρος, αποτέλεσε το επίκεντρο πρωτότυπων δράσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να κάνουν περίπατο στην Αθήνα και να γνωρίσουν με διαδραστικό τρόπο διάφορες πτυχές από την καθημερινή ζωή στην αρχαία Ελλάδα.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε η έκθεση του φετινού, 11ου Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με τίτλο «Σημερινές Ιστορίες Αγγείων», η οποία φιλοξενήθηκε στο φουαγιέ του Ωδείου Αθηνών. Ο διαγωνισμός, που πραγματοποιήθηκε για άλλη μια χρονιά με την υποστήριξη της Eurolife FFH, συγκέντρωσε 12.000 συμμετοχές από παιδιά ηλικίας 4 έως 15 ετών από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αποτυπώσουν εικόνες της καθημερινότητάς τους μέσα στο περίγραμμα ενός αγγείου, δημιουργώντας έργα που αντανακλούν τη σύγχρονη ζωή, όπως θα ήθελαν να τη μοιραστούν με τις μελλοντικές γενιές.
Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους και να τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά, γι΄ αυτό και υποστηρίζει πρωτοβουλίες με επίκεντρο τα παιδιά και την οικογένεια. Μέσα από τη διαχρονική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ενδυναμώνει την επαφή των παιδιών με την τέχνη και υποστηρίζει δράσεις που καλλιεργούν τη γνώση, τη φαντασία και τις δεξιότητές τους.
Protergia: Κρατάει και τον Οκτώβριο αμετάβλητες τις τιμές προς όφελος των καταναλωτών - Απορροφά το αυξανόμενο κόστος ενέργειας
Enaon: Πρωτοβουλία για νέα περιβαλλοντική δράση καθαρισμού της παραλίας Πυλαίας στην Ανατολική Θεσσαλονίκη
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις