Δευτέρα
23 Δεκεμβρίου 2024

Η Lidl Ελλάς κάνει πραγματικότητα το αύριο που φανταζόμαστε

Η νέα τηλεοπτική ταινία της εταιρείας με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη παρουσιάζει τις πολύπλευρες δράσεις της Lidl Ελλάς στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. 

Επιχειρήσεις

Η Lidl Ελλάς φαντάζεται ένα καλύτερο αύριο για την κοινωνία, το περιβάλλον και τους ανθρώπους. Αλλά δεν μένει εκεί. Μέσα από πολύπλευρες δράσεις φροντίζει να βρίσκει τρόπους, ώστε να κάνει αυτό το καλύτερο αύριο πραγματικότητα, σήμερα.

Όλοι φανταζόμαστε το αύριο με περισσότερο πράσινο και λιγότερο πλαστικό. Αλλά και με χαμόγελα που δεν σβήνουν ποτέ και παιδιά που παραμένουν παιδιά. Με βλέμματα ζεστασιάς και νέες ιδέες που οδηγούν σε νέες συνήθειες.

Αυτό το αύριο αποτυπώνεται στη νέα ταινία εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η οποία βρίσκεται στον τηλεοπτικό αέρα από τις 15 Ιανουαρίου 2024. Πρωταγωνιστής ο σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας και πολύτιμος πρεσβευτής της Lidl Ελλάς, Γιώργος Καπουτζίδης. Μέσα από την ταινία οι τηλεθεατές παρακολουθούν τον πρωταγωνιστή να γράφει το επόμενό του σενάριο, για το αύριο που φαντάζεται. Κάνοντας ένα ταξίδι στις σκέψεις του Γιώργου Καπουτζίδη, μεταφερόμαστε νοερά σε διαφορετικά μέρη που τον οδηγούν και τον εμπνέουν με κοινό παρονομαστή την παρουσία της Lidl.

Με τη νέα της ταινία η Lidl Ελλάς συνοψίζει τις σημαντικότερες δράσεις της για το κοινό καλό, τις οποίες στηρίζει με συνέπεια και υπευθυνότητα: ενέργειες αναδάσωσης και περιβαλλοντικής αποκατάστασης, δράσεις στήριξης σε κοινωφελείς οργανισμούς με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές, χορηγίες σε προγράμματα ενάντια στη βία κατά των παιδιών και την ισορροπημένη διατροφή.

Η Lidl Ελλάς, εδώ και 24 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, αποδεικνύει στην πράξη πως το καλύτερο αύριο δεν χρειάζεται να είναι ένα ακόμα σενάριο, αλλά μία πραγματικότητα που μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ακόμα περισσότερο καλό.

Η ταινία απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δημιουργική ιδέα, οι άνθρωποι της Boo Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Βαρδής Μαρινάκης που οπτικοποίησε την ιστορία με τη δημιουργική του ματιά.

Απολαύστε την ταινία εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πειραιώς: Αξιοποιήθηκαν πόροι 1,5 δισ. ευρώ του ΤΑΑ για 117 επενδυτικά σχέδια - Αίτημα για νέα κεφάλαια 300 εκατ. ευρώ

Η Πειραιώς ολοκλήρωσε τη σύναψη συμβάσεων για τη χρηματοδότηση 117 επενδυτικών σχεδίων, συνολικού ύψους άνω των €6 δισ., αξιοποιώντας πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητα...

Η Πειραιώς στηρίζει την αλιεία

Η Πειραιώς, της οποίας στρατηγική επιλογή είναι η στήριξη του Αγροδιατροφικού Τομέα βρίσκεται δίπλα και στον Έλληνα αλιέα, με στόχο τη στήριξή του και τον εκσυγχρονισμό των αλιευτι...

Φόρτωση άρθρων...