Σε πολύ καλό επίπεδο κινήθηκαν οι πωλήσεις της Jumbo τόσο τον Δεκέμβριο του 2022 όσο και για το σύνολο του προηγούμενου έτους, όπως τονίζει η εισηγμένη εταιρεία σε σημερινή ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση, ο τελευταίος μήνας του 2022, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων κατά +22% περίπου, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021. Συνολικά, οι πωλήσεις του 2022, αυξήθηκαν κατά +14% περίπου σε σχέση με το 2021 και κατά +12% περίπου σε σχέση με το 2019 ξεπερνώντας ακόμη και τις προσδοκίες της διοίκησης.
Ολόκληρη η ανακοίνωση
«Πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή», ήταν η στρατηγική JUMBO επιλογή η οποία -τα αποτελέσματα δείχνουν- δικαιώθηκε απολύτως σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος.
Το προσεκτικά επιλεγμένο προϊόντικό μείγμα, η απόρριψη κάθε κωδικού με άδικη -σε βάρος του καταναλωτή- τιμολόγηση, αξιολογήθηκε, συγκρίθηκε και τελικά επιβραβεύθηκε στην πράξη, από εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.
Ο τελευταίος μήνας του 2022, έκλεισε για τον Όμιλο JUMBO με μια νέα εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά +22% περίπου, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Συνολικά, οι πωλήσεις του 2022, αυξήθηκαν κατά +14% περίπου σε σχέση με το 2021 και κατά +12% περίπου σε σχέση με το 2019 ξεπερνώντας ακόμη και τις προσδοκίες της διοίκησης.
Για το 2023, η διοίκηση του Ομίλου δεσμεύεται να ακολουθήσει την ίδια ακριβώς αναπτυξιακή πελατοκεντρική στρατηγική, τηρώντας ταυτόχρονα σταθερούς τους στόχους της επενδυτικής αλλά και της μερισματικής πολιτικής.
Η διοίκηση της JUMBO θα δώσει την πρώτη της εκτίμηση για την πορεία των μεγεθών το 2023, εντός του πρώτου τετραμήνου και εφόσον διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα κι έμμεσα τη σχέση προϊόντος και τιμής δείξουν τάσεις σταθεροποίησης.
Τα μέχρι σήμερα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων του Ιανουαρίου του 2023 είναι απλώς εξαιρετικά αλλά η διοίκηση κρίνει ότι είναι μη συνετό αυτή τη χρονική περίοδο να αποτελέσουν βάση για το σύνολο του οικονομικού έτους.
Αναλυτικά:
Ελλάδα
Τον Δεκέμβριο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +15% περίπου σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Συνολικά για το σύνολο του έτους 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +14% περίπου σε σχέση με το 2021.
Κύπρος
Οι πωλήσεις κατά τον Δεκέμβριο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας την εντυπωσιακή δυναμική τους πορεία.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά +22% περίπου, σε σχέση με το 2021.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +45% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά +17% περίπου σε σχέση με το 2021.
Ρουμανία:
Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του +29% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην αγορά της Ρουμανίας, για το σύνολο του έτους 2022, είναι αυξημένες κατά +10% περίπου, σε σχέση με το 2021.
Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2022 λειτούργησαν δύο νέα υπερ-καταστήματα, ένα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Μυτιλήνη, τον Μάρτιο 2022 και το δεύτερο στη Ρουμανία στην πόλη Sibiu τον Νοέμβριο του 2022.
Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 83 καταστήματα:
- 53 στην Ελλάδα,
- 5 στην Κύπρο,
- 9 στη Βουλγαρία
- 16 στη Ρουμανία
Επιπλέον, στην Ελλάδα και στην Κύπρο λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-jumbo.gr.
Για το 2023 αναμένεται να λειτουργήσουν δύο ακόμα υπερ-καταστήματα στη Ρουμανία και ένα υπερ- κατάστημα στην Κύπρο. Επίσης, αναμένεται να ξεκινήσει και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία.
Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 32 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 6 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο). Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα που θα φέρει το σήμα Jumbo και στο Ισραήλ.
Η Prodea και η Invel αποκτούν πολυτελή ξενοδοχειακή μονάδα στη Μήλο
Ευ. Μυτιληναίος: Η ευρωπαϊκή βιομηχανία χρειάζεται ένα «καρότο» - Ανάγκη αλλαγής στην κλιματική πολιτική της ΕΕ
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις