Αν μπορούσαμε να δώσουμε μία γεύση από το μέλλον και τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών, όπως αυτός θα διαμορφωθεί στην ψηφιακή εποχή, ποια θα ήταν αυτή; Σε ποιους τομείς και υπηρεσίες πρέπει να επενδύσουν οι επιχειρήσεις, έτσι ώστε να είναι ανθεκτικές σε απρόσμενους εξωγενείς παράγοντες που απειλούν τη βιωσιμότητά τους;
Ο Μανώλης Κόντος, Μanaging Director της INFORM μιας από τις μακροβιότερες ελληνικές επιχειρήσεις με ιστορία που ξεπερνά τον ένα αιώνα, η οποία δεν σταμάτησε ποτέ να επενδύει σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμα προϊόντα, απαντά σε καίρια ερωτήματα στη Μαρία Ακριβού και το Think Big.
Η πολυετής εμπειρία του ως C-level στέλεχος σε πολύ γνωστές πολυεθνικές όπως η General Mills, η Colgate Palmolive, η ΚΟΡΡΕΣ και η Coca – Cola υπογραμμίζουν τη βαθιά γνώση που έχει σε διαφορετικά industries, αλλά και τη διοίκηση διαφορετικών γεωγραφικών περιοχών. Ο κ. Κόντος αποκαλύπτει τα στοιχεία που λαμβάνει υπόψη όταν καταρτίζει μια στρατηγική, αλλά και τα κριτήρια με τα οποία χτίζει την ομάδα του.
Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί: