Ο όμιλος συνεχίζει στο σωστό μονοπάτι, αυξάνοντας τους πελάτες σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση ενώ παράλληλα προχωρά δυναμικά το επενδυτικό του πρόγραμμα τόνισε ο πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ, στην τηλεδιάσκεψη των αναλυτών.
«Τα αποτελέσματα μας αποδεικνύουν ότι η στρατηγική μας αποδίδει καρπούς και μπορεί να στηρίξει τον όμιλο απέναντι στις όποιες πιέσεις μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος στο μέλλον», σημείωσε ο ίδιος. Ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά έχει εντατικοποιηθεί τα τελευταία τρίμηνα, όμως σε αυτό το πλαίσιο όχι μόνο διατηρήσαμε τη θέση μας το τελευταίο τρίμηνο αλλά προσθέσαμε νέους πελάτες σε όλες τους στρατηγικούς τομείς
Όσον αφορά τη στρατηγική που ακολουθεί ο ΟΤΕ, ο κ. Τσαμάζ είπε ότι προτεραιότητα είναι να εξασφαλίσουμε την εμπειρία των πελατών μας καθώς και να συνεχίζουμε να δίνουμε αξία σε αυτούς.
"Υπήρξε συνεχιζόμενη πρόοδος στους περισσότερους κλάδους δραστηριότητας του ομίλου και είμαστε στο σωστό δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη και αύξηση μεριδίων" προσθέτοντας ότι ο όμιλος συνεχίζει να επικεντρώνεται σε έργα ICT, τα οποία αντιμετώπισαν το τελευταίο τρίμηνο καθυστερήσεις λόγω του γενικότερου περιβάλλοντος εκλογών και φυσικών καταστροφών εξαιτίας των οποίων υπήρξε η ανάγκη να διατεθούν πόροι σε έκτακτα γεγονότα. «Ωστόσο η επίσπευση των έργων ICT είναι παραπάνω από αναγκαία και θα επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς». Στην κινητή ο όμιλος «συνεχίζει τις επενδύσεις σε 5G και είμαστε σε σταθερή ροή αύξησης του πελατολογίου, παρά τον έντονο ανταγωνισμό», σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, ενώ ο όμιλος έχει επιτύχει πανελλαδική, πληθυσμιακή κάλυψη στο 90%, νωρίτερα από τον στόχο που είχε θέσει για το τέλος του 2023.
«Αντιμετωπίσαμε μία κατάσταση άνευ προηγουμένου όσον αφορά το περιβάλλον του ανταγωνισμού με μείωση τιμών και γι’ αυτό οι εμπορικές μας ομάδες, μελετώντας συνεχώς την αγορά, τις κινήσεις του ανταγωνισμού, την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού, σχεδίασαν στρατηγικές πρωτοβουλίες ώστε να απαντήσουν σε αυτές τις κινήσεις. Αυτό που μπορώ να πώ τώρα είναι ότι θέσαμε πολλές προτεραιότητες- καταρχάς να υπερασπιστούμε και να βελτιώσουμε περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη και την αξία η οποία δικαιώνει και συνδέεται απόλυτα με την τιμολογιακή πολιτική. Αποφασίσαμε να μήν προχωρήσουμε τόσο σε μειώσεις τιμών αλλά περισσότερο να προωθήσουμε πρωτοβουλίες για περισσότερες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες. Αυτές οι πρωτοβουλίες απέδωσαν και βλέπουμε ότι έχουν ένα αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα, επομένως, η εμπορική μας στρατηγική και το πώς τελικά αποφασίσαμε να κινηθούμε σε αυτό το περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού μας έχει δικαιώσει».
Όσο για τις δαπάνες για μάρκετινγκ το γ’ τρίμηνο ανήλθαν στα 5 εκατ. ευρώ, νούμερο που θα εξαρτηθεί για το πώς θα διαμορφωθεί η εμπορική πολιτική τα επόμενα τρίμηνα.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις της διοίκησης, ο όμιλος όχι μόνο δεν έχασε μερίδια, αλλά αντίθετα, «καταφέραμε να ενισχύσουμε την πελατειακή μας βάση, χωρίς να αλλοιώσουμε την αξία της, κάτι που θα φανεί και τους επόμενους μήνες». «Το περιβάλλον δεν είναι εύκολο, ωστόσο με τις κινήσεις που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα θεωρούμε ότι θα επιτύχουμε τους στόχους μας», ανέφερε ο ο CFO του ΟΤΕ κ. Μπάμπης Μαζαράκης. Ο ίδιος ανέφερε ειδικά για τα έσοδα από τα έργα ICT ότι υπάρχει «εντυπωσιακή» αύξηση τον Οκτώβριο και το ίδιο βλέπουμε και για το 2024. «Θεωρούμε ότι θα υπάρξει ισχυρή ανάπτυξη σε αυτά τα έργα γιατί η ψηφιοποίηση της χώρας προχωρά και το ίδιο και η ανάγκη της ίδιας της κοινωνίας».
Οσον αφορά τον έλεγχο των δαπανών του ομίλου και δή το κόστος ενέργειας, το οποίο μειώθηκε το τελευταίο τρίμηνο, για το 2024 ο ΟΤΕ έχει προχωρήσει σε νέα συμφωνία σύμβασης προμήθειας με ικανοποιητικούς όρους.
Τέλος η διοίκηση του ΟΤΕ αναφέρθηκε και στην τηλεόραση, λέγοντας ότι το μεγάλο όπλο αποτελεί το αθλητικό περιεχόμενο, ενώ επεσήμανε και το μεγάλο αγκάθι που αποτελεί η πειρατεία, και όλοι οι πάροχοι ανεξαιρέτως δίνουν καθημερινή μάχη για την αντιμετώπισή της. Η πειρατεία είναι μια πραγματική απώλεια και πλήττει τις επενδύσεις που γίνονται επεσήμανε.