Κυριακή
22 Δεκεμβρίου 2024

Ο Ήχος της Knauf - Οn air η νέα digital επικοινωνία “Ηχολέξεις” της Knauf Greece από τη Choose για το Sound Matters

Επιχειρήσεις
Tags: Knauf, Choose

«Υπάρχουν πολλές γνωστές λέξεις που προκύπτουν από πολύ γνωστούς ήχους και μία εταιρία που σέβεται τον ήχο». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας digital επικοινωνίας που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για την KNAUF GREECE με αφορμή το δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο “Sound Matters” που διοργανώνει η εταιρία την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου.

Το δημιουργικό εύρημα στο οποίο βασίστηκε η ομάδα της Choose αξιοποίησε την αντίληψη ότι για την KNAUF ο ήχος είναι έκφραση. Mε πρωταγωνιστικό στοιχείο τις ηχολέξεις, δηλαδή τις λέξεις που προκύπτουν από καθημερινούς ήχους που παράγουν τα κτίρια και οι άνθρωποι που τα κατοικούν, η νέα επικοινωνία αναδεικνύει με minimal ύφος τη σύγχρονη αντίληψη της Knauf για τη σημασία του ήχου στο ακουστικό περιβάλλον των κτιρίων και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.

Στο δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο της KNAUF “Sound Matters”, αρχιτέκτονες και σύμβουλοι ακουστικής αγγίζουν ακόμη περισσότερα ζητούμενα ακουστικού σχεδιασμού της νέας εποχής.

Δείτε το video:

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πειραιώς: Αξιοποιήθηκαν πόροι 1,5 δισ. ευρώ του ΤΑΑ για 117 επενδυτικά σχέδια - Αίτημα για νέα κεφάλαια 300 εκατ. ευρώ

Η Πειραιώς ολοκλήρωσε τη σύναψη συμβάσεων για τη χρηματοδότηση 117 επενδυτικών σχεδίων, συνολικού ύψους άνω των €6 δισ., αξιοποιώντας πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητα...

Φόρτωση άρθρων...