«Υπάρχουν πολλές γνωστές λέξεις που προκύπτουν από πολύ γνωστούς ήχους και μία εταιρία που σέβεται τον ήχο». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας digital επικοινωνίας που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για την KNAUF GREECE με αφορμή το δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο “Sound Matters” που διοργανώνει η εταιρία την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου.
Το δημιουργικό εύρημα στο οποίο βασίστηκε η ομάδα της Choose αξιοποίησε την αντίληψη ότι για την KNAUF ο ήχος είναι έκφραση. Mε πρωταγωνιστικό στοιχείο τις ηχολέξεις, δηλαδή τις λέξεις που προκύπτουν από καθημερινούς ήχους που παράγουν τα κτίρια και οι άνθρωποι που τα κατοικούν, η νέα επικοινωνία αναδεικνύει με minimal ύφος τη σύγχρονη αντίληψη της Knauf για τη σημασία του ήχου στο ακουστικό περιβάλλον των κτιρίων και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.
Στο δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο της KNAUF “Sound Matters”, αρχιτέκτονες και σύμβουλοι ακουστικής αγγίζουν ακόμη περισσότερα ζητούμενα ακουστικού σχεδιασμού της νέας εποχής.
Δείτε το video:
Διπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στην πρώτη τελετή απονομής των UX|CX Awards
Alpha Bank: Στηρίζει τη γυναικεία ενδυνάμωση και την ισότιμη συμμετοχή γυναικών σε Διοικητικά Συμβούλια
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις