Παρασκευή
22 Νοεμβρίου 2024

Στα Lidl γνωρίζoυν πως η φρεσκάδα δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση

Επιχειρήσεις
Tags: Lidl

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς είναι αφιερωμένη στην αξία της φρεσκάδας.

Η Lidl Ελλάς γνωρίζει πως η φρεσκάδα είναι ο καθρέφτης της ποιότητας, έχει προέλευση, χρώμα και γεύση και βρίσκεται πίσω από κάθε προϊόν για να κάνει τη ζωή μας καλύτερη.  Για αυτό και επιθυμεί να το υπενθυμίσει στους καταναλωτές της μέσα από τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Η φρεσκάδα δεν είναι απλό πράγμα».

Με προσήλωση στην ποιοτική της δέσμευση να προσφέρει καθημερινά τα πιο φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες της, η Lidl Ελλάς γνωρίζει καλά, πως πίσω από́ ένα αχνιστό́ ψωμί, ένα φρέσκο φρούτο, ένα λαχανικό́ και ένα γευστικό́ τυρί, κρύβεται ένας αξιόπιστος παραγωγός, αυστηροί έλεγχοι ποιότητας και ασφάλειας, αγνά́ υλικά́ και καθημερινοί έλεγχοι φρεσκάδας.

Προσφέροντας καθημερινά όλα όσα κάνουν τη ζωή καλύτερη και πιο απολαυστική, η Lidl Ελλάς μέσα από μία πλούσια, υπεύθυνη και προσεκτικά́ επιλεγμένη γκάμα προϊόντων, συμβάλλει στην υψηλή ποιότητα ζωής των πελατών και των οικογενειών τους. Μέσα από συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές,  αλλά και με σύγχρονες μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς προσφέρει μια πλούσια και προσεκτικά επιλεγμένη γκάμα από φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα, που τηρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας με αυστηρούς και συστηματικούς ελέγχους.

Η νέα καμπάνια αποτελείται από τέσσερις ταινίες που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά και φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα από τον Φούρνο των Lidl), καθώς και τους ανθρώπους με πάθος για το ολόφρεσκο μέσα από́ μια «φρέσκια» και λαχταριστή σκηνοθετική́ προσέγγιση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ενεργειακές λύσεις για εξοικονόμηση ενέργειας

Η ενεργειακή μετάβαση και η τεχνολογία αλλάζουν ολόκληρη την αγορά της ενέργειας. Για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, αυτό που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν μία απλή σύνδεση με τ...

Γιαν Κάρας: Θα πετύχουμε τους στόχους του 2024 - Τι ανέφερε για την υλοποίηση της στρατηγικής του ΟΠΑΠ

Τη βεβαιότητα πως η στρατηγική της διοίκησης έχει οδηγήσει τον ΟΠΑΠ να είναι κατάλληλα τοποθετημένος ώστε να υλοποιηθούν οι οικονομικοί και επιχειρηματικοί στόχοι για το σύνολο του...

Φόρτωση άρθρων...