Η Teleperformance, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα του digital business services, ανακοίνωσε ότι τιμήθηκε από την Singapore Airlines (SIA) με το CEO Service Excellence Award, ως ένας Εξαιρετικός Συνεργάτης. Το βραβείο αποτελεί μια αναγνώριση της Teleperformance για την υποστήριξη που παρέχει στους πελάτες της SIA σε όλη την Ευρώπη.
Για την τιμητική βράβευση της Teleperformance, η SIA αναγνώρισε την εταιρεία για την ακλόνητη δέσμευσή της στην εξυπηρέτηση των πελατών της με ενσυναίσθηση. Κατά το πρώτο έτος της συνεργασίας, η Teleperformance εγκαινίασε τη μοναδική λειτουργία παρακολούθησης της διαδικασίας ελέγχου πελατών της SIA, η οποία βοήθησε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Teleperformance να εξυπηρετεί τους πελάτες της Singapore Airline 50-70% ταχύτερα. Το συγκεκριμένο dashboard παρείχε στην Teleperformance μεγαλύτερη ορατότητα στη διαχείριση και βοήθησε στην κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών υψηλής προτεραιότητας.
«Αυτή η αναγνώριση αντικατοπτρίζει τη συλλογική δουλειά της ομάδας μας, την κουλτούρα για καινοτομία που μας διακατέχει και την αφοσίωσή μας στον πελάτη με πάθος, ώστε να εκπληρώσουμε την υπόσχεσή μας να παρέχουμε κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών για λογαριασμό της Singapore Airlines», δήλωσε η Charlotte Foucteau, CEO της Teleperformance in Greece. «Η Teleperformance πρωτοστατεί στην αξιοποίηση ψηφιακών λύσεων για την παροχή εμπειριών που εντυπωσιάζουν τους πελάτες. Είμαστε υπερήφανοι που αναγνωριζόμαστε για αυτό το επίτευγμα».