Τετάρτη
17 Δεκεμβρίου 2025

Τράπεζα Πειραιώς: Άντλησε 500 εκατ. με επιτόκιο 7,375% – Προσφορές 1,6 δισ. ευρώ

Επιχειρήσεις

Έκλεισε το βιβλίο προσφορών για την έκδοση 10ετούς ομολόγου Tier 2 της τράπεζας Πειραιώς.

Η έκδοση χαρακτηρίστηκε από μεγάλη υπερκάλυψη, με τους επενδυτές να προσφέρουν κεφάλαια άνω του 1,6 δισ. ευρώ, με την τράπεζα να αντλεί τελικώς 500 εκατ. ευρώ.

Το κουπόνι της έκδοσης μειώθηκε λόγω της υπερκάλυψης, και διαμορφώθηκε στο 7,375%. Υπενθυμίζεται ότι οι πρώτες σκέψεις για την τιμολόγηση του τίτλου (IPTs) το τοποθετούσαν στην περιοχή του 7,75%.

Η νέα έκδοση στοχεύει στην κάλυψη των ελάχιστων απαιτήσεων ιδίων κεφαλαίων και επιλέξιμων υποχρεώσεων, γνωστών ως MREL, που εκτός από κεφαλαιακά μέσα αποτελούν και συμπληρωματική πηγή χρηματοδότησης.

Στο πλαίσιο κάλυψης της σχετικής υποχρέωσης που επιβάλλεται από το SRB, η Τράπεζα Πειραιώς έχει μέχρι σήμερα εκδώσει ανάλογους τίτλους ύψους 2,7 δισ. ευρώ, καθώς και άλλα 600 εκατ. ευρώ της κατηγορίας ΑΤ1.

Ανάδοχοι της έκδοσης του Subordinated Tier 2 τίτλου, 10,25NC5,25 (με δυνατότητα ανάκλησης στην 5ετία, μετά το πρώτο τρίμηνο), είναι οι Barclays, BNP Paribas, BofA, Goldman Sachs, Nomura και UBS.

Η Fitch ανακοίνωσε ότι βαθμολογεί τους νέους τίτλους με αξιολόγηση Β ενώ η Moody's αναμένεται να θέσει αξιολόγηση Β1, σύμφωνα με το Reuters.

Παράλληλα, η τράπεζα προχωρά και σε επαναγορά του ομολόγου 400 εκατ. ευρώ με ωρίμανση τον Ιούνιο του 2029. Η τράπεζα έδωσε εντολή στις έξι επενδυτικές τράπεζες να αναλάβουν την πρόταση επαναγοράς των εκκρεμών ομολόγων από την έκδοση ύψους 400 εκατ. ευρώ με σταθερό κουπόνι 9,75%, ωρίμανση στις 26 Ιουνίου 2029 και δυνατότητα ανάκλησης στις 26 Ιουνίου 2024.

Η προθεσμία για επαναγορά των τίτλων, με μετρητά και τίμημα στο 102, είναι μέχρι τις 15 Ιανουαρίου

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΔΕΗ Xmas West Park: η δική μας γιορτινή γειτονιά

Το ΔΕΗ Xmas West Park άνοιξε τις πύλες του, μετατρέποντας το Μητροπολιτικό Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης» σε έναν ανοιχτό, γιορτινό προορισμό για οικογένειες και παιδιά. Μέσα από τη συγκε...

Η ΔΕΗ επανασχεδιάζει την εμπειρία του πελάτη - Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα το 2026

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με κοινό όραμα τη δημιουργία μιας ενιαίας, απρόσκοπτης εμπειρίας για κάθε πελάτη, η ΔΕΗ εισέρχεται σε μια νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού και ολοκλη...

Φόρτωση άρθρων...