Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού πέρασαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, με την Ελλάδα να κατακτά 8 συνολικά μετάλλια, την 4η καλύτερη επίδοση μετά τα 16 της Αθήνας (2004), τα 13 του Σίδνεϊ (2000) και τα 6 στο Ρίο(2016).
Όπως συμβαίνει σε κάθε τελετή λήξης, η Ολυμπιακή Σημαία περνά από τη διοργανώτρια πόλη στην επόμενη, που για το 2028 θα είναι το Λος Άντζελες των ΗΠΑ. Συνήθως η εθιμοτυπική παράδοση-παραλαβή γίνεται μεταξύ των δημάρχων των πόλεων που φιλοξενούν τους αγώνες, αλλά φέτος την παράσταση έκλεψε ο γνωστός ηθοποιός Τομ Κρουζ.
Ο αστέρας του κινηματογράφου, αφού κατέβηκε με σχοινιά από την οροφή του Stade de France, πέρασε μέσα από τους αθλητές και παρέλαβε τη σημαία. Στη συνέχεια έφυγε πάνω σε μια μοτοσυκλέτα, δίνοντας μέσω βίντεο τη σκυτάλη στην πόλη της Καλιφόρνιας. Εκεί, για τις ανάγκες των αγώνων, κόσμησαν τη διάσημη ταμπέλα του Hollywood με 3 ακόμα "ο", σχηματίζοντας τους 5 ολυμπιακούς κύκλους.
Μέσα σε αυτό το φαντασμαγορικό σκηνικό, τα βλέμματα τράβηξε και η μοτοσυκλέτα που επιλέχτηκε από τον ηθοποιό. Εννοείται ότι μόνο τυχαία δεν ήταν η επιλογή, αφού πρόκειται για το ηλεκτρικό παρακλάδι της Harley-Davidson, της εταιρείας που έχει συνδέσει το όνομά της με τους ατελείωτους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ και το αίσθημα ελευθερίας που προσφέρει.
Η LiveWire S2 Del Mar που οδήγησε ο Κρουζ είναι χτισμένη πάνω στην καινοτόμο αρχιτεκτονική ARROW που προσφέρει ευελιξία σε αστική χρήση αλλά χωρίς να στερείται δύναμης. Η Harley-Davidson την αποκαλεί "Urban Street Tracker", και ο σχεδιασμός της συνδυάζει στοιχεία από αστικές και flat-track μοτοσυκλέτες.
Εφοδιάζεται με ένα ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, τροχούς 19 ιντσών, φρένα Brembo, πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό πιρούνι SHOWA, ενώ ο αναβάτης μπορεί να τη συνδέσει με το smartphone και να απολαμβάνει μια σειρά δυνατοτήτων, όπως navigation και πρόβλεψη καιρού.
Επιπλέον, είναι το πρώτο μοντέλο της LiveWire που μπορεί να λαμβάνει ενημερώσεις over-the-air και είναι στάνταρ εξοπλισμένο με τεχνολογία IMU 6 αξόνων της Bosch, σύστημα ABS cornering, cornering traction control και drag-torque Slip Control.
Υπεύθυνο για την κίνηση της μοτοσυκλέτας είναι ένα ηλεκτρομοτέρ 84 ίππων και 263 Nm ροπής, που της επιτρέπει να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 165 χ.α.ω.
Ταυτόχρονα, εφοδιάζεται με μια μπαταρία 10,5 kWh, που μπορεί να προσφέρει στο αναβάτη αυτονομία άνω των 180 χιλιομέτρων εντός αστικού περιβάλλοντος.