Ολοένα και πληθαίνουν οι τετράτροχες προτάσεις από την Κίνα, η οποία έχει εισέλθει δυναμικά στον στίβο της ηλεκτροκίνησης, λανσάροντας μοντέλα που διακρίνονται για την προσιτή τιμή τους.
Μια από τις εταιρείες που έχουν φιλόδοξα σχέδια είναι και η Jiangnan Automobile, θυγατρική της Zotye Auto, που στις 26 Φεβρουαρίου λάνσαρε ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπό την κωδική ονομασία “U2”.
Το Jiangnan U2 φέρει κομψή εμφάνιση και αποβλέπει στην προσέλκυση μεγάλου όγκου οδηγών που είναι έτοιμοι να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην ηλεκτρική κινητικότητα.
Το μοντέλο ανήκει στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης και διατίθεσαι σε 6 εκδόσεις, η απόδοση των οποίων κυμαίνεται από τους 48 έως τους 109 ίππους και η αυτονομία από 151 έως και 406 χλμ., σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο μετρήσεων CLTC (σ.σ. αντίστοιχος με τον ευρωπαϊκό WLTP).
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση “150” των 48 PS/100 Nm με αυτονομία 151 χλμ., ακολουθούν οι εκδόσεις “300 Και 300 S” με 75 PS/120 Νm και 305 χλμ. αυτονομία, ενώ κορυφαίες επιλογές αποτελούν οι “400”, 400 S” και “400 Pro” που αποδίδουν 109 PS/160 Nm και η μπαταρία τους εξασφαλίζει κίνηση για 406 χλμ. με μια φόρτιση.
Το U2 είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα αμαξώματος, οι μπαταρίες είναι φωσφορικού σιδήρου-λιθίου (LPF) και ο εξοπλισμός περιλαμβάνει πανοραμική οροφή 1,24 τ.μ. που συνδράμει στη δημιουργία μιας ευήλιας καμπίνας. Ικανοποιητική είναι και η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ που ανέρχεται σε 300 λτ. και φτάνει τα 700 με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Η εταιρεία, μάλιστα, αναμένεται να προσφέρει σημαντικά… μπόνους σε όσους δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στο μοντέλο, με μεγαλύτερο «τυχερό» εκείνον ο οποίος θα αποκτήσει πρώτος το Jiangnan U2, μιας και -μεταξύ άλλων- θα επωφεληθεί από εγγύηση εφ’ όρου ζωής γα την μπαταρία, τον ηλεκτροκινητήρα και το σύστημα ελέγχου.
Μεγαλύτερο «ατού», βέβαια, του μοντέλου είναι η τιμή του στην Κίνα που στην εισαγωγική έκδοση “150” ανέρχεται στα 8.100 δολάρια, δηλαδή σε 7.634 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2021 η αυτοκινητοβιομηχανία Jiangnan, μαζί με τη μητρική της εταιρεία, Zotye Auto, κήρυξαν πτώχευση, αλλά από τα τέλη του 2022 οι εταιρείες έχουν σταθεί και πάλι στα πόδια τους, δηλώνοντας έτοιμες να εκδημοκρατίσουν την ηλεκτροκίνηση.