Τα δύο νέα αυτά Smart αναμένεται να έρθουν και στην Ευρώπη μέχρι τις αρχές του 2026. Στα μέρη μας ήδη το Smart #1, το πρώτο της νέας εποχής της εταιρείας, έχει σημειώσει 15.000 πωλήσεις, ενώ σύντομα αναμένεται και η άφιξη του μεγαλύτερου Smart #3.

Πρώτο αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο Smart #5, στο Σαλόνι του Πεκίνου τον Απρίλιο του 2024. Θα είναι ένα συμπαγές SUV στο μέγεθος της Mercedes EQA -η οποία στην επόμενη γενιά της θα ενταχθεί στην ομπρέλα της GLA ως ηλεκτρική της παραλλαγή- με έμφαση στους χώρους των επιβατών και στην πρακτικότητά τους.

Παράλληλα, το #5 θα διαθέτει και τη μεγαλύτερη μπαταρία της γκάμας της εταιρείας, και με τη μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, ώστε να προσφέρει αυτονομία έως και 700 χιλιομέτρων με κάθε φόρτιση. Το #3 προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων.

Περνώντας στο Smart fortwo, ο «προπάτορας» που καθιέρωσε τη Smart όταν αποκαλύφθηκε πριν από δυόμισι δεκαετίες και έφτασε πρόσφατα στο τέλος του δρόμου του, θα αναβιώσει σε ένα νέο διθέσιο ηλεκτρικό citycar το οποίο αναμένεται να λάβει την ονομασία Smart #2 παρότι θα είναι πολύ μικρότερο από το ηλεκτρικό B-SUV Smart #1. Το ντεμπούτο του αναμένεται για το τέλος του 2025, και το λανσάρισμά του στην αγορά της Ευρώπης τους πρώτους μήνες του 2026.

Με τα δύο νέα αυτά μοντέλα -που επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος Tong Xiangbei- η γκάμα της Smart θα αυξηθεί στα τέσσερα αυτοκίνητα, που η εταιρεία φιλοδοξεί πως θα την καθιερώσουν και πάλι στην ευρωπαϊκή αγορά με τις εκτεταμένες επενδύσεις των δύο εταιρειών που μοιράζονται την ιδιοκτησία της, της Mercedes και του κινεζικού κολοσσού Geely.