Το «Ράλι των Θεών», το Ράλι Ακρόπολις του 2024 ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής και ήταν το πιο ανατρεπτικό, το πιο ενδιαφέρον όλων των εποχών. Έπειτα από σειρά εναλλαγών στην κορυφή και αρκετά ατυχήματα, νικητής αναδείχθηκε για δεύτερη φορά ο Τιερί Νεβίλ. Ο Νεβίλ πήγε συντηρητικά έχοντας τις λιγότερες απώλειες.
Αντίθετα με τον Σεμπαστιάν Οζιέ που ρίσκαρε πολύ, πήρε τις δυο πρώτες, αλλά είχε ανατροπή στην τελευταία ειδική διαδρομή. Τη νίκη πήρε ο Νεβίλ. Πίσω του άλλες δυο Hyundai, του Ντάνι Σόρντο και του Οτ Τάνακ.
Καλύτερο πλασάρισμα Έλληνα, του Ρουστέμη που ήταν 12ος. 14ος ο Σερδερίδης.
Με το «1-2-3» στο EKO Ράλι Ακρόπολις, η Hyundai και ο Thierry Neuville αισιοδοξούν για την κατάκτηση του στέμματος στο WRC τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών.
Η Hyundai «ήρθε» στο φετινό EKO Ράλι Ακρόπολις έχοντας μια διαφορά της τάξης των 20 βαθμών έναντι της Toyota στο κυνήγι του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Με τη σειρά του, ο Sebastien Ogier ήρθε αποφασισμένος να βάλει τα δυνατά του ώστε να «ψαλιδίσει» τη διαφορά των 27 βαθμών που τον χώριζε πριν το άνοιγμα της αυλαίας του εθνικού μας αγώνα από τον επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών, Thierry Neuville.
Αν, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα περίμενε ο Γάλλος οδηγός της Toyota Gazoo Racing. Αρχικά, ένα πρόβλημα με το τούρμπο στον κινητήρα του GR Yaris Rally1 κόστισε στον Sebastien Ogier την πρωτοκαθεδρία του αγώνα, με αποτέλεσμα ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής να ολοκληρώσει τις πρώτες δύο ημέρες του EKO Ράλλυ Ακρόπολις στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Την Κυριακή, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο περίπλοκα, καθώς στα πρώτα χιλιόμετρα της τελευταίας ειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις o Sebastien Ogier έκανε το μοιραίο λάθος, με το GR Yaris Rally1 να ανατρέπεται σε μια κλειστή δεξιά στροφή της Power Stage. Ο Γάλλος οδηγός, χάνοντας περισσότερα από 20 λεπτά, κατάφερε να συνεχίζει, ολοκληρώνοντας όμως τον αγώνα στην 16η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Ogier διασφάλισε τους πολύτιμους 13 βαθμούς που είχε κερδίσει μέχρι και το Σάββατο το βράδυ.
Ο μεγάλος νικητής, ο Thierry Neuville έχει κάθε λόγο να χαμογελάει, καθώς με τη νίκη αυτή και τους 24 βαθμούς που συνέλεξε στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του Ott Tanak, η διαφορά του από τον δεύτερο -πλέον- Εσθονό οδηγό να ανέρχεται στους 34 βαθμούς.
Πάντως, τίποτα δεν έχει τελειώσει ακίμα, καθώς στους τρεις γύρους του WRC που απομένουν μέχρι και την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν, οι μέγιστοι διαθέσιμοι βαθμοί είναι 90.
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών τώρα, μετά το «1-2-3» της Hyundai, η ομάδα με έδρα το Alzenau βλέπει τη διαφορά της από την Toyota Gazoo Racing να αυξάνεται στους 35 βαθμούς.
Ο επόμενος αγώνας -με παρόντες από το στρατόπεδο της Toyota τους Sebastien Ogier, Kalle Rovanpera, Elfyn Evans και Takamoto Katsuta- είναι το Ράλλυ Χιλής (26-29 Σεπτεμβρίου).
Πως διαμορφώνονται οι βαθμολογίες
Πρωτάθλημα Οδηγών
Thierry Neuville: 192 βαθμοί Ott Tanak: 158 βαθμοί Sebastien Ogier: 154 βαθμοί
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
Hyundai Shell Mobis WRT: 445 βαθμοί Toyota Gazoo Racing WRT: 410 βαθμοί M-Sport Ford WRT: 226 βαθμοί
Η CUPRA αποκαλύπτει το Terramar
Tο εντυπωσιακό πρωτότυπο PureSpeed της Mercedes-AMG με σύστημα από την F1
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις