Για την ακρίβεια, οι μαθητευόμενοι από τα τμήματα μηχανικών μερών, αμαξώματος, βαφής και παραγωγής της γερμανικής εταιρείας, πήραν ένα NSU Prinz 4 του 1971, ένα μοντέλο που κατασκευαζόταν στο ίδιο εργοστάσιο από το 1961 μέχρι το 1973, και το μετέτρεψαν σε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο της σύγχρονης εποχής.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρισκόταν στους δρόμους για δεκαετίες, μέχρι που τον περασμένο Ιανουάριο οι μαθητευόμενοι της Audi ξεκίνησαν το project της μετατροπής του.
Ξεκινώντας λοιπόν από τις αλλαγές στα μηχανικά μέρη, ο 2κύλινδρος κινητήρας των 30 ίππων που έφερε στο πίσω μέρος του το Prinz 4 αντικαταστάθηκε από έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων που προέρχεται από το Audi e-tron του 2020 και μια μπαταρία από το plug-in υβριδικό Audi Q7 TFSI e quattro.
B, ενώ μια σειρά από επεμβάσεις στο εμπρός μέρος του αμαξώματος, φροντίζουν ώστε να ψύχεται η μπαταρία του πρωτότυπου.
Σχεδιαστικά, τα περισσότερα χαρακτηριστικά στοιχεία του αμαξώματος όπως τα στρογγυλά εμπρός φανάρια και τα πίσω 3πλά σε κάθε πλευρά παραμένουν, ωστόσο έγιναν πολλές αεροδυναμικές επεμβάσεις και προστέθηκαν αρκετά σπόιλερ και αεροτομές. Νέος είναι και ο εξωτερικός χρωματισμός σε ειδικές αποχρώσεις της Audi, ενώ ο αριθμός 150 βρίσκεται στα πλαϊνά του αμαξώματος για να τιμήσει τα 150 χρόνια του εργοστασίου.
Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε στα «φουσκωμένα» πλαϊνά φτερά, τα οποία δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια του τμήματος σχεδιασμού της Audi και φτιάχτηκαν με 3D εκτύπωση. Νέοι και ειδικοί για το πρωτότυπο είναι και οι φαρδιοί τροχοί, που προσφέρουν άφθονη πρόσφυση.
Πολλές είναι οι αλλαγές που υπάρχουν στο σασί, όπως για παράδειγμα, το διαφοροποιημένο δάπεδο του πλαισίου που προέρχεται από το Audi A1, καθώς επίσης και τα φρένα και οι άξονες.
Στο εσωτερικό, έχει προστεθεί ένα αγωνιστικών προδιαγραφών roll cage, πάνω στο οποίο στηρίζεται η πίσω αεροτομή, περνώντας ουσιαστικά μέσα από το πίσω τζάμι.
Επίσης, υπάρχουν μπάκετ καθίσματα της Recaro, μια ψηφιακή οθόνη για τον πίνακα οργάνων και άλλες λειτουργίες, ενώ μέσω αυτής της οθόνης μπορούν να γίνουν ακόμη και διαγνωστικοί έλεγχοι του αυτοκινήτου.
Το νέο πρωτότυπο Audi EP4 φυσικά και δεν θα μπει στην παραγωγή, αφού στόχος του είναι να συνδέσει την ιστορία της γερμανικής μάρκας, με τη σύγχρονη εποχή της ηλεκτροκίνησης και των νέων κεφαλαίων που αυτή θα προσθέσει σε αυτή. Παράλληλα, μέσω αυτού η Audi αποδεικνύει και το τι μπορεί να δημιουργήσει η φαντασία και δημιουργικότητα των νεότερων εργαζομένων της, προϊδεάζοντάς μας για ένα ελπιδοφόρο μέλλον.
Αυτό είναι το αυτοκίνητο των 9.000 ευρώ που κάνει θραύση και έρχεται Ευρώπη
Το πρόστιμο των 30.000 ευρώ -Για ποια παράβαση προβλέπεται, ποιοι οδηγοί κινδυνεύουν
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις