Πρόκειται για μια Ferrari 250 GT Cabriolet Pininfarina, και για την ακρίβεια ένα από τα μόλις 200 αντίτυπα που κατασκεύασε η εταιρεία της Modena. Ήταν ένα από τα πιο εμβληματικά και όμορφα σπορ αυτοκίνητα της μεταπολεμικής Ευρώπης, από το 1956 που ξεκίνησε η κατασκευή των πρώτων της αντιτύπων.
Το συγκεκριμένο βγήκε από τις πύλες του Maranello το 1961, και μάλλον είναι ένα από τα ελάχιστα που δεν στέκουν, άρτια διατηρημένα και απαστράπτοντα, σε κάποια ιδιωτική συλλογή ή σε ένα μουσείο. Αυτό είναι σκουριασμένο, και δεν έχει κυλήσει στην άσφαλτο ούτε έχει δει το φως του ήλιου για δεκαετίες.
Μέχρι τώρα. Οι ειδικοί της Gullwing Motorcars, που αγοράζουν και αναπαλαιώνουν κλασσικά αυτοκίνητα, εντόπισαν αυτή την ιταλική πριμαντόνα ξεχασμένη σε ένα στενό γκαράζ γεμάτο υγρασία, αυθεντική σε κάθε της χιλιοστό, και με τον αρχικό της κινητήρα V12. Στην κατάσταση που βρίσκεται, χωρίς την παραμικρή επέμβαση, η συγκεκριμένη 250 GT Cabriolet κοστολογείται στα 1,2 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραχώρησε η Ferrari, πρόκειται για το 150ό αντίτυπο από τα 200 του συγκεκριμένου μοντέλου, και πέρασε τις πύλες του εργοστασίου την 25η Νοεμβρίου 1961 για να παραδοθεί σε κάποιον Raffaele Redaelli, βιομήχανο από τη Brianza. Το 1970 η 250 GT αυτή πουλήθηκε στον δεύτερο ιδιοκτήτη της, Peter Kober, ο οποίος έναν χρόνο αργότερα τη μετέφερε στη Νέα Υόρκη, και μέχρι σήμερα παρέμεινε επί αμερικανικού εδάφους.
Όταν άφησε το ιταλικό εργοστάσιο, ήταν βαμμένη σε ένα φίνο γαλάζιο χρώμα -που αμυδρά μπορεί κανείς πια να δει στο σκουριασμένο της αμάξωμα- με εσωτερικό από κόκκινο δέρμα και ταμπλό στο χρώμα του αμαξώματος. Στο καπό του, ο τρίλιτρος V12 των 240 ίππων βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση, καθώς οι άνθρωποι της Gullwing Motorcars κατάφεραν να τον θέσουν σε λειτουργία χωρίς καμία σοβαρή μηχανική επέμβαση.
Κι ενώ μηχανικά θα χρειαστούν μόνο λίγες επιδιορθώσεις και αλλαγές μικρών εξαρτημάτων, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο και για το αμάξωμα. Η πλήρης ανακατασκευή της ιταλικής αυτής πριμαντόνας θα χρειαστεί αμαφίβολα νέο καπό, μιας και μοιάζει κατεστραμμένο από τη σκουριά, νέες δερμάτινες επενδύσεις του εσωτερικού και ίσως και πολλή δουλειά στο σασί της.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η σπανιότητα και η αυθεντικότητα αυτής της Ferrari 250 GT Cabriolet Pininfarina αξίζουν την πλήρη και λεπτομερή ανακατασκευή της. Διότι είναι ένα από τα πιο σημαντικά δημιουργήματα της εταιρείας του Enzo Ferrari της μεταπολεμικής περιόδου, και αν μη τι άλλο διότι με την ανακατασκευή της η τιμή που θα δημοπρατηθεί αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ τα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Διόδια: Θα υπάρξουν αυξήσεις το 2023; - Τι προβλέπεται
Η Tesla ανέστειλε την παραγωγή οχημάτων στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις