Σαββάτο
23 Νοεμβρίου 2024

Η κινέζικη Porsche Panamera είναι ότι πιο... αστείο είδαμε τελευταία (photos)

Το νέο ηλεκτρικό σεντάν της ORA ξεχωρίζει με τις προδιαγραφές του και σύντομα θα το δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης

Αυτοκίνητο
Tags: Κίνα

Η κινεζική ORA ανήκει στην Great Wall Motors, κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με αρκετά ρετρό σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και απευθύνεται σε νεαρό ηλικιακά αγοραστικό κοινό.

Την ORA την έχουμε γνωρίσει από το ηλεκτρικό μικρομεσαίο hatchback Cat που είδαμε στο Σαλόνι του Μονάχου. Λίγες μέρες μετά η ORA παρουσίασε επί ευρωπαϊκού εδάφους το πρωτότυπο του Lightning Cat που αποτελεί τη ναυαρχίδα της φίρμας και σύντομα ξεκινά η παραγωγή του. Μαλιστα, οι πρώτες φωτογραφίες των αυτοκινήτων παραγωγής, έχουν αρχίσει ήδη να διαρρέουν στον παγκόσμιο Τύπο.

Το ORA Lightning Cat είναι 4θυρο fastback σεντάν με μήκος 4,87 μέτρα, πλάτος 1,86 μέτρα και ύψος 1,50 μέτρο, ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2,87 μέτρα. Όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, η σχεδίασή του είναι ακρετά δυναμική, με ρετρό στοιχεία, ενώ από ορισμένες γωνίες θυμίζει και την Porsche Panamera. Καθόλου τυχαίο.

Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από καμπύλες επιφάνειες, με το πίσω μέρος να είναι ιδιαίτερα τονισμένο. Διαθέτει αναδυομένη πίσω αεροτομή καθώς και αντίστοιχης λειτουργίας χειρολαβές στις πόρτες.

t

Στην 5θέσια καμπίνα συναντάμε υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα σε στιλ γέφυρας που παραπέμπει σε αυτές έχουν αρκετά supercar, με τον οδηγό να κάθεται σε σπορ σχεδίασης κάθισμα και να ενημερώνεται από την ψηφιακό πίνακα οργάνων και την μεγάλη wide screen του συστήματος πολυμέσων.

Το ORA LiLightning Cat θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις συστήματος κίνησης. Στην περίπτωση με το ένα πίσω ηλεκτρομοτέρ, η ισχύς ανέρχεται στους 204 ίππους και η ροπή στα 340 Nm, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Η ισχυρότερη διαθέτει ένα ηλεκτρομοτέρ και στον εμπρός άξονα, δίνοντας του χαρακτηριστικά τετρακίνητου, ενώ αποδίδει συνολικά 408 ίππους και 680 Nm. Η τελική της κορυφαίας έκδοσης φτάνει τα 180 χλμ./ώρα και τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε περίπου 3 δλ..

t

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 80 kWh και σύμφωνα με την ORA εξασφαλίζει αυτονομία 500+ χλμ. στην πισωκίνητη έκδοση και 450 χλμ. στην τετρακίνητη. Περισσότερες όμως λεπτομέρειες και πληροφορίες θα μάθουμε με το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου.

t

Η έκδοση παραγωγής του νέου ηλεκτρικού sport sedan της ORA θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα στην έκθεση του Πεκίνου και αμέσως μετά θα λανσαριστεί στην αγορά με αρχική τιμή τα 27.500 ευρώ. Η εμπορική του καριέρα δεν θα περιοριστεί στην Κίνα, μιας και θα το δούμε και σε άλλες χώρες της Ασίας, αλλά και της Ευρώπης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...