Πριν από σχεδόν 70 χρόνια, ένα σπορ αυτοκίνητο που λανσαρίστηκε στη Στουτγάρδη έγινε αμέσως θρύλος. Το όραμα της επέκτασης των δυνατοτήτων της μάρκας Mercedes-Benz μέσω επιτυχιών στους αγώνες αυτοκινήτου δημιούργησε την πρώτη SL - ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου.

Λίγο μετά το ντεμπούτο της το 1952, η 300 SL (εσωτερική ονομασία W 194) πέτυχε τη μια επιτυχία μετά την άλλη στις πίστες αγώνων παγκοσμίως. Στην πρώτη του χρονιά πέτυχε, μεταξύ άλλων, ένα θεαματικό ένα-δύο στο θρυλικό 24 Hours of Le Mans και μάλιστα κατέλαβε τις τέσσερις πρώτες θέσεις στο Grand Jubilee Prize του Nürburgring για σπορ αυτοκίνητα. Οι επιτυχίες αυτές έκαναν γρήγορα την SL θρύλο.

Τα πάντα καινούρια

Η νέα Mercedes-AMG SL, η νέα έκδοση του εμβληματικού roadster, επιστρέφει στις ρίζες της με τον κλασικό πολυτελή και σπορ χαρακτήρα. Ταυτόχρονα, το νέο roadster ως 2+2 θέσεων είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για καθημερινή χρήση και περνά για πρώτη φορά τη δύναμή του στο δρόμο με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως η ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή σταθεροποίηση κατά της απώλειας πρόσφυσης, το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το προαιρετικά κεραμικά φρένα υψηλής απόδοσης AMG και το DIGITAL LIGHT με λειτουργία προβολής, τονίζουν το σπορ προφίλ.

Σε συνδυασμό με τον κινητήρα AMG 4,0 λίτρων V8 biturbo, αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια οδηγική εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Η Mercedes-AMG έχει αναπτύξει την SL χρησιμοποιώντας ένα εντελώς νέο πλαίσιο και δύο εκδόσεις του εκρηκτικού κινητήρα AMG V8, τις SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+.