Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα ανήκει λοιπόν στην κατηγορία των σπορ κατασκευών. Αντιθέτως, η Audi στο πρόσφατο παρελθόν είχε επιλέξει να λανσάρει το SUV e-tron, ενώ η BMW το iX3.
Βέβαια η συνταγή για τις εταιρείες που κατασκευάζουν premium μοντέλα αλλάζει και δεν είναι πάντα η ίδια. Για την Ferrari, για παράδειγμα, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι θα πράξει το ίδιο εν όψει 2025. Από την άλλη, η Lotus έφτιαξε μεν την ηλεκτρική Evija που κοστολογείται περίπου στα 2 εκατομμύρια ευρώ, αλλά ουσιαστικά το πρώτο της… «γήινο» μαζικής παραγωγής EV, θα είναι το SUV Eletre.
Από την πλευρά της η Lamborghini, έχει αποφασίσει πως ένα GT 2+2 θα είναι η ιδανική επιλογή που θα συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα των μοντέλων της, μεταξύ των δύοsupercars και των SUVs. Αν και για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2028, τρία χρόνια μετά από εκείνο της Ferrari.
Πάντως, η ηλεκτρική επανάσταση για την Lamborghini πλησιάζει. Το 2024 η Urus θα αποκτήσει κάποιο plug-in υβριδικό σύστημα, όπως και ο αντικαταστάτης της Huracan, σαν τη νέα Revuelto. Τώρα, κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει πως μπορεί να μοιάζει εμφανισιακά το 100% ηλεκτρικό αυτό GT 2+2.
Φήμες αναφέρουν ότι ίσως για τη σιλουέτα του εμπνευστεί από το πρωτότυπο Estoque, που είχαμε δει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, το 2008. Μια ιδέα που δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Λέτε να συμβεί 20 ολόκληρα χρόνια μετά;
Μια σπάνια Lancia Delta Integrale αξίας 200.000 ευρώ έγινε σμπαράλια
Σκέψεις για Grand Prix της Formula 1 στην Ελλάδα με φόντο την Ακρόπολη
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις