Η Volkswagen αποκάλυψε το ID.2all, ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο που προλογίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα των νέων τετράτροχων προϊόντων της εταιρείας, και κυρίως την εμπορική διάθεση του επόμενου και φθηνότερου μέλους της οικογένειας ID που θα αποκαλυφθεί το 2025.
Με μήκος λίγο πάνω από 4,0 μέτρα, πρόκειται για ένα μικρών διαστάσεων μηδενικών ρύπων μοντέλο το οποίο θα τοποθετείται κάτω από το ID.3 και θα εκδημοκρατίσει την ηλεκτρική κινητικότητα, μιας και η αρχική τιμή του δεν θα υπερβαίνει τα 25.00 ευρώ, όπως ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα η εταιρεία και όπως συνηγορεί το μότο που επιλέχθηκε για την παρουσίαση "Volkswagen -For the People" (Volkswagen για τον Λαό).
Το VW ID.2 All βασίζεται στην προηγμένη πλατφόρμα MEB Entry που επιτρέπει στο ID.2 να αναδειχθεί στο πρώτο ID. μοντέλο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, αλλά και να εξοπλιστεί με τεχνολογίες αιχμής από τα μεγαλύτερα μοντέλα.
Μικρό σε διαστάσεις, μεγάλο σε χώρους
Με μήκος 4,050 μ., ύψος 1,530 μ. και πλάτος 1,812 μ., φέρει διαστάσεις παραπλήσιες με του Polo, αλλά το μεταξόνιο των 2,600 μ. το καθιστά εξίσου ευρύχωρο με το Golf, με τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ να φτάνει τα 490 λτ. και να εκτοξεύεται στα 1.333 με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Σε επίπεδο εμφάνισης, το VW ID.2all επαναδιαπραγματεύεται την ειδική για τα μοντέλα ID., σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής μάρκας, ενσωματώνοντας στο αμάξωμά του ακόμα πιο δυναμικά LED φώτα που συνδέουν τα ακριανά τμήματά τους με μια επιπλέον οριζόντια λωρίδα. Ενοποιημένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, προσδίδοντας στο ID.2all μια εμφάνιση που δύσκολα περνάει απαρατήρητη.
Ραχοκοκαλιά της σχεδιαστικής γλώσσας του ID.2 all είναι οι πίσω κολώνες (C-pillars) που ρέουν μέχρι τα πλαϊνά τμήματα του αμαξώματος, χαρίζοντας στο μοντέλο μια ολοκαίνουργια σιλουέτα, η οποία ωστόσο θυμίζει τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας και κυρίως το VW Golf 7ης γενιάς.
Στο εσωτερικό επικρατεί μια hi-tech αύρα, παρουσία σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 12,9 ιντσών που, επίσης, ελέγχεται μέσω περιστροφικού διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Καλές επιδόσεις, ταχύτατη φόρτιση
Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζει ένας κινητήρας 226 ίππων στον μπροστινό άξονα ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερα από 7 δλ., και αντλεί ενέργεια από μπαταρία που εξασφαλίζει αυτονομίας έως και 450 χλμ. (σε κύκλο WLTP). Παράλληλα, για τον ανεφοδιασμό της μπαταρίας από το 10-80% της χωρητικότητάς της απαιτούνται μόλις 20 λεπτά σε ταχυφορτιστή.
Σύμφωνα, μάλιστα, με τη VW, η έκδοση παραγωγής του ID.2all θα έχει πλούσιο εξοπλισμό, με τελευταίας γενιάς συστήματα, όπως είναι η τελευταία έκδοση του Travel Assist, οι κεντρικοί προβολείς με τεχνολογία IQ.Light LED matrix, τα πίσω 3D LED πίσω φώτα, τo Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης, αλλά και τα ηλεκτρικά καθίσματα με λειτουργία μασάζ.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επίσης εργάζεται πάνω σε ένα compact ηλεκτρικό SUV που θα παραχθεί το 2026, αλλά και ένα ακόμα φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο που θα έχει τιμή εκκίνησης κάτω από τα 20.000 ευρώ.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Ποια καθημερινή οδηγική συνήθεια τιμωρείται με πρόστιμο
Η νέα Ferrari Purosangue στο χιόνι (video)
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις