Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε μέσω τηλεδιάσκεψης τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2023 και, όπως αποκάλυψε, με 13.663 πωλήσεις τη χρονιά που πέρασε σημείωσε αύξηση των κατά 3% σε σχέση με το '22. Παράλληλα, ανέφερε πως η ζήτηση για τα αυτοκίνητά της είναι τόσο υψηλή, που έχει ήδη πουλήσει όλη της την παραγωγή μέχρι το τέλος του 2025. Που σημαίνει ότι η παράδοση πλέον για κάθε αυτοκίνητο που παραγγέλνεται, θα γίνει το 2026.
Αυτή η τεράστια οικονομική άνθιση, που επέτρεψε την εξασφάλιση της υπογραφής του Λιούις Χάμιλτον για το 2025 και επέφερε bonus 13.500 ευρώ για κάθε εργαζόμενο στο Μαρανέλο, φέρνει κι άλλα σπουδαία νέα τώρα: την παρουσίαση τριών νέων αυτοκινήτων μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Η εταιρεία του Μαρανέλο δεν έχει μιλήσει καθόλου για αυτά, ωστόσο δεν είναι δύσκολο να μαντέψουμε ποια είναι, βάσει των τελευταίων πληροφοριών του ιταλικού Τύπου.
Το ένα από τα τρία αυτοκίνητα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, το νέο hypercar που εξελίσσεται στο Μαρανέλο (και δοκιμάζεται στους δημόσιους δρόμους της Emilia Romagna) τα τελευταία χρόνια για να αποτελέσει το διάδοχο της LaFerrari. Στο ιταλικό εργοστάσιο το hypercar αυτό έχει τον εσωτερικό κωδικό F250, και φημολογείται ότι -για πρώτη φορά από την F40- δεν θα έχει κινητήρα V12.
Οι πληροφορίες, συγκεκριμένα, κάνουν λόγο για το plug-in υβριδικό σύστημα με κινητήρα V6 twin-turbo, που χρησιμοποιεί και η υβριδική 296 GTB, όπως και το αγωνιστικό πρωτότυπο 499P των αγώνων αντοχής του πρωταθλήματος WEC, που κέρδισε στο ντεμπούτο του τις 24 Ώρες του LeMans. Το ιταλικό hypercar θα παραχθεί σε 828 αντίτυπα, εκ των οποίων τα 599 θα είναι coupe, τα 199 convertible και τα 30 της σκληροπυρηνικής, αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοσης ΧΧ. Οι δύο τελευταίες εκδόσεις θα παρουσιαστούν το 2027 και '28 αντίστοιχα.
Η δεύτερη Ferrari που θα κάνει πρεμιέρα φέτος θα είναι ο διάδοχος της 812 Superfast, που επίσης βρίσκεται στη φάση των δοκιών εξέλιξης με το “κουβούκλιο” της Ferrari Roma για καμουφλάζ. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κινείται από ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, που παρότι είναι ελλιπής σε απόδοση σε σχέση με τον V8 Turbo, είναι πιο κοντά στον πυρήνα των πελατών που στοχεύει.
Για το τρίτο φετινό αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρείας οι πληροφορίες είναι λίγο πιο συγκεχυμένες. Πολλοί υποστηρίζουν ότι θα είναι είτε μια σπάνια παραλλαγή του SUV Purosangue που θα εντάσσεται στη συλλεκτική οικογένεια Icona, είτε ένα αυτοκίνητο μοναδικού αντιτύπου (one-off). Αποκλείεται, πάντως, να είναι το πρώτό αμιγώς ηλεκτρικό cavallino, διότι αυτό θα παρουσιαστεί το 2025. Μαζί με τον Hamilton