Σαν ιδέα δεν είναι κακό: είναι ένα πολύ μικρό και πρακτικό αυτοκινητάκι πόλης μήκους μόλις 3,74 μέτρων, που καταφέρνει να ζυγίζει μόλις 780 κιλά παρά το βάρος των μπαταριών του και για το λόγο αυτό πετυχαίνει την εξαιρετική αυτονομία των 500 χιλιομέτρων που επικαλείται -χωρίς να παρέχει ιδιαίτερες αποδείξεις- η κινεζική εταιρεία.
Αλλά από άποψη σχεδιασμού φαίνεται σαν να υπάρχει μια δυσαναλογία μεταξύ του εκτενούς καπό και της πολύ κοντής ουράς, που συνδέονται με μια πολύ παχιά πίσω κολόνα. Και μάλιστα το αισθητικό αποτέλεσμα επιδεινώνει περισσότερο και η διχρωμία ανάμεσα στα δύο μέρη του αμαξώματος.
Τέλος πάντων, με ύψος μόλις 1,26 μέτρων είναι ελάχιστα ψηλότερο από το παλιό smart roadster, και μάλιστα διατίθεται και αυτό με την επιλογή σταθερής ή αφαιρούμενης οροφής. Επίσης, θα υπέφερε κανείς από πλήρη έλλειψη παρατηρητικότητας αν δεν εντόπιζε στο ρύγχος τη μιμιτική τάση του σχεδιασμού των σημερινών Peugeot.
Το Κ20 θα διατίθεται με την επιλογή ανάμεσα σε δύο μπαταρίες, των οποίων η χωρητικότητα ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί. Επίσης, θα διαθέτει εκδόσεις με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, που σημαίνει ότι στη δεύτερη περίπτωση θα είναι τετρακίνητο με ένα μοτέρ σε κάθε άξονα.
Η Qiantu ισχυρίζεται ότι η τετρακίνητη έκδοση θα προσφέρει ισχύ 160 kW (218 hp) και ροπή 290 Nm, και μάλιστα δημοσίευσε και μια -ψηφιακά επεξεργασμένη- εικόνα του Κ20 να ντριφτάρει στην πίστα. Πάντως, το χαμηλό βάρος συμβάλλει στην επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα - πάντα όπως ισχυρίζεται η εταιρεία.
Πάντως, η ίδια η Qiantu Motors τυλίγεται και αυτή από ένα πέπλο μυστηρίου: ήταν μία από τις πρώτες ηλεκτρικές start-up που ιδρύθηκαν στη χώρα - άλλοι λένε το 2015, άλλοι το 2016. Στο έμβλημά της έχει μια λιβελούλα, που συμβολίζει το χαμηλό βάρος, τις συμπαγείς διαστάσεις και την ήσυχη λειτουργία.
Το 2018 βγήκε στην κινεζική αγορά το πρώτο της αυτοκίνητο, το Κ50 Coupe, αλλά αποσύρθηκε ένα χρόνο μετά - η Qiantu επικαλέστηκε διοικητική αναδιάρθρωση. Επέστρεψε λίγους μήνες μετά με τροποποιημένο σχεδιασμό. Σήμερα, κάποιοι λένε ότι ακόμα παράγεται, άλλοι υποστηρίζουν ότι η κατασκευή του σταμάτησε το Νοέμβριο του 2020.
Η Qiantu Motors ανακοίνωσε στο τέλος του 2021 την επιστροφή της, αλλά η ιστοσελίδα της δεν έχει ανανεωθεί εδώ και χρόνια. Και τώρα παρουσίασε το δεύτερό της αυτοκίνητο, το Κ20, για το οποίο άνοιξαν οι προπαραγγελίες στην κινέζικη αγορά, με τιμές από 12.300 ως 21.200 ευρώ. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν το τελευταίο τρίμηνο το 2022, οπότε καλή τύχη σε αυτούς.