Ο τελικός του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, γνωστός ως Super Bowl, αποτελεί το ακριβότερο τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ. Ο αγώνας ανάμεσα στους Cincinnati Bengals και τους Los Angeles Rams θα διεξαχθεί την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου στο SoFi Stadium, στο Ίνγκλγουντ της Καλιφόρνιας και το δίκτυο του NBC χρεώνει 6,5 εκατ. δολάρια για κάθε 30 δλ. διαφημιστικού χρόνου!

Η Nissan ετοίμασε ένα τηλεοπτικό σποτ, με τίτλο «Thrill Driver», το οποίο θα προβληθεί κατά τη διάρκεια της τέταρτης περιόδου του τελικού. Διάρκειας 60 δλ, θα κοστίσει στην ιαπωνική εταιρεία 13 εκατ. δολάρια για μία και μόνο προβολή!

Πρωταγωνιστής είναι ο ηθοποιός Γιουτζίν Λέβι, ο οποίος «μεταμορφώνεται» πίσω από το τιμόνι του Nissan Z. To πισωκίνητο σπορ coupe, που αποτελεί το διάδοχο του 370Ζ, εφοδιάζεται με τρίλιτρο V6 κινητήρα, ισχύος 400 ίππων. Δίπλα στον Λέβι, στο σποτ εμφανίζονται η βραβευμένη με Όσκαρ Μπρι Λάρσον, καθώς και οι Ντέιβ ΜπαουτίσταΝτανάι Γκουρίρα και Κάθριν Ο’΄Χάρα.

Στο διαφημιστικό σποτ της Nissan εμφανίζεται και ένα αυτοκίνητο, το οποίο – σε αντίθεση με το Ζ – θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη. Το Ariya είναι το δεύτερο 100% ηλεκτρικό επιβατικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας που λανσάρεται στη Γηραιά Ήπειρο, μετά το Leaf.

«Ήταν σημαντική η απόφαση να επιστρέψουμε ως διαφημιζόμενοι στο Super Bowl. Το timing ήταν το ιδανικό για να ανέβει επίπεδο η Nissan», σχολίασε η Άλισον Γουίδερσπουν, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του μάρκετινγκ της εταιρείας στις ΗΠΑ. «Θέλαμε να δείξουμε πώς μία απλή βόλτα με ένα Nissan μπορεί να αλλάξει τα πάντα».