Πλέον, το νέο κέντρο εμπειρίας της μάρκας ανοίγει τις πύλες του στο κοινό. Η Audi προσφέρει στους επισκέπτες της επαφή με τις τέσσερις αξίες της μάρκας, την ψηφιοποίηση, τον σχεδιασμό, τις επιδόσεις και την βιωσιμότητα. Η ιδέα του Audi House of Progress τους προσφέρει τη δυνατότητα να συνδεθούν με τη μάρκα και να γνωρίσουν την εταιρεία, τα προϊόντα της και τις αξίες της. Το αποτέλεσμα είναι η άμεση επαφή μεταξύ ανθρώπων και μάρκας. Οι συγκεκριμένοι χώροι δεν είναι σημεία πώλησης. Αντίθετα, καθιστούν το πνεύμα της Audi προσιτό μέσω της άμεσης εμπλοκής με σχετικό περιεχόμενο και προϊόντα.
Τα κυριότερα σημεία της έκθεσης
Στο πρώτο επίπεδο στεγάζονται εκθέματα ψηφιοποίησης και σχεδιασμού. Παράλληλα με το A6 e-tron concept και το Audi A8 60 TFSI e1 plug-in hybrid, υπάρχουν εκθέματα που ζωντανεύουν και τα δύο θέματα σε ένα επίμηκες επίπεδο. Παραδείγματα από τον ψηφιακό τομέα περιλαμβάνουν διαδραστικά πίσω φώτα OLED matrix που εμφανίζουν διάφορα κινούμενα μοτίβα και, με αυτόν τον τρόπο, αποκαλύπτουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Επιπλέον, παρουσιάζονται υλικά όπως το ανακυκλωμένο υλικό Econyl, ένα πήλινο μοντέλο του Audi e-tron GT quattro και τρισδιάστατα εκτυπωμένα βάζα σε τρέχουσες χρωματικές επιλογές. Οι επισκέπτες μπορούν φεύγοντας, να πάρουν μαζί τους σχέδια από την Audi Design.
Στο Audi House of Progress, οι προβολείς του Audi A6 e-tron concept μετατρέπονται σε προβολείς και επιδεικνύουν με παιχνιδιάρικο τρόπο τις δυνατότητες των τεχνολογιών φωτισμού Audi. Μια προβολή στο δάπεδο για την περιοχή επιδόσεων οδηγεί στο δεύτερο επίπεδο. Η εικόνα προέρχεται από το ηχητικό σήμα μιας ταινίας που εμφανίζεται σε αυτήν την περιοχή και αλλάζει ανάλογα με την ένταση του ήχου, το ύφος και τη δυναμική.
Ένα Audi RS e-tron GT3 και ένα show από τους Aerofoils για το Audi e-tron ζωντανεύουν την αξία των επιδόσεων της μάρκας. Μαζί με το Q4 e-tron, ο Πίνακας Αειφορίας παρέχει πληροφορίες για την κυκλική οικονομία και τη βιώσιμη συνεργασία.
Η καρδιά του περιπτέρου είναι το «Blog of Progress» στην ανοιχτή ροτόντα, που συνδέει χωροταξικά και τα δύο ανώτερα εκθεσιακά επίπεδα με το επίπεδο εισόδου. Το εκθεσιακό περιεχόμενο του χώρου σε πραγματικό χρόνο δημιουργείται από τα καθημερινά θέματα επικαιρότητας και τα σημεία εστίασης της μάρκας. Χάρη σε μια εγκατάσταση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να καθίσει στο πίσω κάθισμα ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου από την οικογένεια των sphere πρωτότυπων στο τέλος της επίσκεψης.