Οι έξι θέσεις του Μ9 είναι στην ουσία έξι πολυτελή καθίσματα σε τρεις σειρές, που συνδυάζουν την άνεσή τους είτε με τέσσερις ατομικές μεγάλες οθόνες για τους ισάριθμους πίσω επιβάτες, είτε με δύο τεράστιες οθόνες βιντεοπροβολής με προτζέκτορα - μία στην πλάτη των μπροστινών καθσιμάτων και άλλη μία που προεκτείνεται έξω από το αμάξωμα για την προβολή (ή το τόσο δημοφιλές στην Κίνα καραόκε) σε ανοιχτό χώρο.
Όλος ο ψηφιακός εξοπλισμός, όπως και τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης του κινεζικού πολυτελούς SUV, προέρχονται φυσικά από τη Huawei που έχει συμπράξει με την κινεζική Seres για τα πρώτα της βήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Η μεγάλη οθόνη του εσωτερικού είναι στην ουσία μία τηλεόραση 32 ιντσών που αναδύεται σε όρθια θέση εμπρός από τους μεσαίους επιβάτες. Η προβολή γίνεται με προτζέκτορα λέιζερ, επιτρέποντας στους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν ταινίες, βιντοπαιχνίδια και τηλεοπτικά προγράμματα εν κινήσει, ή σε ένα πολύωρο ταξίδι.
Όμως, και για τους εμπρός επιβάτες τα πράγματα είναι εξίσου εντυπωσιακά. Μπροστά τους έχουν μια τεράστια ψηφιακή οθόνη σε όλο το πλάτος του ταμπλό, η οποία θυμίζει τη Mercedes Hyperscreen. Αποτελείται από τρεις επιμέρους μικρότερες οθόνες: μία 12,3'' για τον πίνακα οργάνων, μία κεντρική 15,6'' για τα συστήματα πολυμέσων και μία 16 ιντσών για τον συνοδηγό.
Όλες οι οθόνες έχουν ενσωματωμένο το λειτουργικό σύστημα HarmonyOS 4 της Huawei, ενώ ο ενσωματωμένος προτζέκτορας μπορεί να μεταμορφώσει κάθε επίπεδη κάθετη επιφάνεια σε οθόνη 100 ιντσών. Εξίσου μοναδική είναι και η ηχητική εμπειρία, χάρη στο σύστημα 25 ηχείων της Huawei, ισχύος 2.080 watt. Το σύστημα αυτό διαθέτει και τεχνολογία απόσβεσης των περιμετρικών ήχων.
Περαιτέρω στοιχεία την απόλυτης άνεσης στο Aito M9 είναι η πολλαπλή διαμόρφωση των τεσσάρων πίσω καθισμάτων, η ηλεκτρική λειτουργία τους με 14 διαφορετικές ρυθμίσεις, καθώς το γεγονός ότι είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα. Για τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας το Μ9 διαθέτει 27 αισθητήρες που λειτουργούν με το προηγμένο σύστημα Huawei ADS 2.0.
Είναι ευνόητο, έτσι, ότι το Aito M9 είναι ένα πολύ μεγάλο αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια, με μήκος 5,23 μέτρων είναι μεγαλύτερο από τη BMW X7, ενώ το πλάτος του αγγίζει τα 2,0 μέτρα, το ύψος το 1,8 μ. και το μεταξόνιο τα 3,11 μέτρα.
Ο σχεδιασμός του δεν είναι και ο ορισμός του προοδευτικού design, αλλά το σημαντικό είναι ότι πετυχαίνει αεροδυναμικό συντελεστή 0.264 Cd, που είναι μια πολύ εντυπωσιακή τιμή για τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Επίσης, το αμάξωμα ενσωματώνει ορισμένες πολύ προηγμένες τεχνολογίες, όπως τα προσαρμοζόμενα φωτιστικά σώματα adaptive matrix LED με αναγνώριση πεζών.
Η εκτενής χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα κρατά όσο μπορεί τον έλεγχο του βάρους για την αύξηση της αυτονομίας των 630 χιλιομέτρων που εγγυάται -κατά τους Κινέζους, και τον κύκλο μετρήσεων CTLC- η μπαταρία των 97,7 kWh της CATL. Αυτό ισχύει για την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση, που διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν μαζί 523 ίππους.
Η έτερη έκδοσή του (EREV) διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1.5 Turbo που λειτουργεί ως range extender (φορτίζοντας τη μπαταρία των 42 kWh είτε 52 kWh), καθώς για την κίνησή του φροντίζουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 490 ίππων. Με κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ η αυτονομία του Μ9 φτάνει τα 1.402 χιλιόμετρα.
Την παραγωγή του Aito M9 έχει αναλάβει η Seres, ενώ όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, τα λογισμικά, οι αισθητήρες και οι ηλεκτροκινητήρες παρέχονται φυσικά από τη Huawei. Στην Κίνα οι τιμές του ξεκινούν από τα περίπου 60.000 ευρώ, και ανταγωνιστές του είναι αυτοκίνητα όπως τα Li Auto L9, Nio ES8, HiPhi X και θερμικά ευρωπαϊκά όπως οι BMW X7 και Mercedes-Benz GLS.