Ο διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Μ της BMW, Frank van Meel, επιβεβαίωσε ότι το νέο αυτό sedan θα ξεπεράσει σε ισχύ και επιδόσεις ακόμα και τα κορυφαία και ταχύτερα αυτοκίνητα που φέρουν σήμερα την προπέλα του Μονάχου.

Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες του BMWBlog αναφέρουν ότι οι συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του θα αποδίδουν 1 μεγαβάτ ισχύος, δηλαδή περίπου 1.360 ίππους, κατεβάζοντας το χρόνο για το σπριντ 0-100 km/h κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα.

Για τον έλεγχο όλης αυτής της ισχύος η BMW M θα εμπλουτίσει το πρώτο της ηλεκτρικό τετρακίνητο sedan με τις νέες γενιές των συστημάτων ελέγχου πρόσφυσης και της διαρκούς κατανομής της ροπής μεταξύ των τεσσάρων τροχών του.

 

Φυσικά η πλατφόρμα Neue Klasse είναι τεχνολογίας 800V, και αυτό θα επιτρέπει την τάχιστη φόρτιση της μπαταρίας. Η τελευταία θα έχει διαφορετική χημική σύσταση σε σχέση με άλλα μοντέλα της ίδιας πλατφόρμας, και βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Επίσης και οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι υγρόψυκτοι.

Πάντως, παρά τον ενθουσιασμό των Βαυαρών για αυτό το ηλεκτρικό hyper-sedan, η πτωτική τάση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει ήδη πείσει την εταιρεία -σύμφωνα με τον διευθυντή παραγωγής Bernd Kerber- να συνεχίσει να επενδύει σε όλους τους τύπους κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των θερμικών.