Πριν μερικά χρόνια, η σουηδική εταιρεία Cyan Racing, που εξειδικεύεται στη δημιουργία αγωνιστικών πρότζεκτ, επεκτάθηκε και στον τομέα των νόμιμων για τον δρόμο οχημάτων. Το πρώτο τους εγχείρημα ήταν το Volvo P1800 Cyan, το οποίο παρουσιάστηκε το 2020 και συνέδεε το παρελθόν με το παρόν.

 

Τώρα, η Cyan αποκάλυψε το δεύτερό της πρότζεκτ, το οποίο επαναπροσδιορίζει το κομψό coupe της δεκαετίας του '60, αυτή τη φορά ως grand tourer. Το μοντέλο έχει λάβει μια πιο μαλακή και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση από την έκδοση του 2020, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στα μεγάλα ταξίδια, όπως αναφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία.

Στο εσωτερικό, έχουν προστεθεί επιπλέον ηχομονωτικά υλικά, όπως κι ένας κλωβός ασφαλείας τιτανίου. Το βάρος παραμένει χαμηλό, αφού δεν ξεπερνά τα 1.000 kg.

Κάτω από το κάλυμμα κρύβεται ο ίδιος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 2,0 L, ο οποίος αποδίδει έως και 420 PS, ενώ προσφέρονται κι επιλογές με χαμηλότερη ισχύ. Οι μηχανικοί της εταιρείας τροποποίησαν τον κινητήρα, που προέρχεται από το αγωνιστικό Volvo S60 TC1, εξασφαλίζοντας βέλτιστη οδηγησιμότητα, κι όχι ωμή ισχύ.

Συνοδεύεται από ένα μηχανικό κιβώτιο Hollinger με 5 σχέσεις, το οποίο μεταδίδει τη δύναμη στους πίσω τροχούς.

Όσο για το αμάξωμα, είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα -εξ ου και το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος- κι ένα από τα πρώτα παραδείγματα που παραδόθηκε στους πελάτες της Cyan είναι το εικονιζόμενο, για το οποίο έχει επιλεγεί μία σκούρη πράσινη μεταλλική βαφή και δέρμα στο χρώμα της άμμου για την καμπίνα.

Η Cyan Racing συναρμολογεί τα αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στο Gothenburg της Σουηδίας, ενώ αναφέρει ότι η παραγωγή θα είναι περιορισμένη. Η κατασκευή μίας μονάδας μπορεί να διαρκέσει έως και 15 μήνες. Η τιμή δεν έχει αποκαλυφθεί, όμως με το κόστος του συμβατικού P1800 να ανέρχεται στα 650.000 ευρώ, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα υψηλή.