Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δίμηνης διάρκειας, συνολικά διακοσίων -200- ατόμων, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών και εποχιακών αναγκών της Δ/νσης Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Αστικών Απορριμμάτων του Δήμου μας, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, και συγκεκριμένα για τις εξής ειδικότητες, ανά αριθμό ατόμων, με τα αντίστοιχα απαιτούμενα προσόντα:
- 40 ΔΕ Οδηγών Φορτηγών Οχημάτων Καθαριότητας
- 160 ΥΕ Εργατών/τριών Καθαριότητας
ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ
1) Δίπλωμα επαγγελματικής κατάρτισης Ι.Ε.Κ. ειδικοτήτων:
α) τεχνικού αυτοκινήτων οχημάτων ή
β) εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων ή Πτυχίο Α΄ ή Β΄ κύκλου σπουδών Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου (ΤΕΕ) ειδικότητας Μηχανών και Συστημάτων Αυτοκινήτου ή Απολυτήριος τίτλος Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου τμήματος Μηχανικών Αυτοκινήτων ή Τεχνικής επαγγελματικής σχολής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ειδικότητας Μηχανών Αυτοκινήτου ή Απολυτήριος τίτλος σχολής Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. του Ν. 1346/83 ειδικότητας Μηχανοτεχνίτη αυτοκινήτου ή συναφούς ειδικότητας, δηλαδή:
-Τεχνικού Ηλεκτρολόγου Αυτοκινήτων οχημάτων Ι.Ε.Κ. ή
-Ηλεκτρολογικών Συστημάτων Αυτοκινήτου ή
-Ηλεκτρομηχανικών Συστημάτων & Αυτοματισμού Αυτοκινήτου ΤΕΕ ή
-Ηλεκτρικού Συστήματος Αυτοκινήτου ΤΕΣ δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή
-Ηλεκτροτεχνίτη Αυτοκινήτων σχολής Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. του Ν. 1346/83 (ΦΕΚ 46 Α΄) ή
-Τεχνικού μηχανοτρονικής ΙΕΚ ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας.
2) Ισχύουσα επαγγελματική άδεια οδήγησης αυτοκινήτου Γ΄+ Ε’ κατηγορίας.
3) Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.).
4) Κάρτα Ψηφιακού Ταχογράφου Οδηγού, η οποία να είναι σε ισχύ και η οποία εκδίδεται από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης, Συντήρησης και Λειτουργίας Εφαρμογών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής και να την υποβάλουν α) είτε αυτοπροσώπως ή με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή στο Τμήμα Γενικού Πρωτοκόλλου και Διοικητικής Υποστήριξης της Δ/νσης Διαφάνειας & Εξυπηρέτησης Δημοτών του Δήμου μας (γραφείο 102α, 1ος όροφος, Βασ. Γεωργίου Α’ 1, Θεσσαλονίκη), β) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Βασ. Γεωργίου Α’ 1, Τ.Κ. 546 36, Δ/νση Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού (Γραφείο 326). Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς, το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων. Για περαιτέρω διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 2313317139, 2313317128, 2313317666, 2313317137.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται από 18/12/2018 μέχρι και 28/12/2018.
Διαβάστε περισσότερα στο moneypress.gr
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις