Η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ανακοίνωσε ότι η διαδικασία χορήγησης ασφαλιστικής ικανότητας και της ενημέρωσης στοιχείων μητρώου πραγματοποιείται, κατόπιν κλεισίματος ραντεβού από τους πολίτες με την οικεία τοπική διεύθυνση του φορέα, καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι συναλλασσόμενοι μπορούν, μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis, προκειμένου να πραγματοποιήσουν το κλείσιμο του ραντεβού.
Με απλά βήματα, επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
«Σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ με υψηλό βαθμό ευαισθησίας» επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ.
Διπλές πρόσθετες αυξήσεις για 650.000 συνταξιούχους µε συντάξεις άνω των 1.400 ευρώ
Φορολογικές δηλώσεις: Αρρυθμίες και λάθη σε κωδικούς - Πού εντοπίζουν προβλήματα οι λογιστές
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις