Πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της προστασίας του καταναλωτή ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, σε ημερίδα που διοργάνωσε ο ΣΕΒ.
Μιλώντας στην ψηφιακή εκδήλωση με θέμα «Προστασία καταναλωτή: η σωστή ενημέρωση όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές», ο υπουργός στάθηκε στον πρακτικό οδηγό για την παρουσίαση των προσφορών, εκπτώσεων και λοιπών προωθητικών ενεργειών που έθεσε σε διαβούλευση το υπουργείο και αποτελεί όπως είπε έναν εύχρηστο οδηγό τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
«Η προστασία του καταναλωτή βασικός άξονας της πολιτικής του υπουργείου»
«Η προστασία του καταναλωτή είναι βασικός άξονας της πολιτικής του υπουργείου καθώς συμβάλει στην προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού και την εμπέδωση εμπιστοσύνης μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών», τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων απαντάει με στοιχεία σε όσους τον ρωτούν ειρωνικά «πότε δουλεύεις;»
Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ανήγγειλε παρεμβάσεις για βελτίωση της προσυμβατικής ενημέρωσης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες καθώς και νέα ψηφιακά εργαλεία που θα δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα σύγκρισης.
Επίσης, υπογράμμισε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί όπως για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, για την δυνατότητα των καταναλωτικών οργανώσεων να ασκούν αντιπροσωπευτικές αγωγές διεκδικώντας αποζημίωση για παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας, για την αντιμετώπιση αθέμιτης κερδοφορίας, για το καλάθι του νοικοκυριού κ.α.
ΣΕΒ: «Η σχέση εμπιστοσύνης επιχειρήσεων και καταναλωτών βασίζεται στη σωστή ενημέρωση
Ο αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Τροφίμων και επικεφαλής ομάδας εργασίας καταναλωτή Ιωάννης Γιώτης, ανέφερε ότι η σχέση εμπιστοσύνης επιχειρήσεων/καταναλωτών βασίζεται στη σωστή ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων.
Στο πλαίσιο αυτό, μετά τον πρακτικό οδηγό για την επικοινωνία με τον καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο ΣΕΒΤ προχωρά στη δημιουργία εικονογραφημένου οδηγού για την επικοινωνία των προσφορών και μειώσεων τιμών μέσω οποιασδήποτε καμπάνιας.