Ολοκληρώθηκε χθες το 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών ITC 2024 και αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι για να δούμε σοβαρά έργα στη χώρα με ιδιωτικά κεφάλαια, πρέπει να προωθηθεί άμεσα από την κυβέρνηση το εργαλείο των Πρότυπων Προτάσεων.
Μάλιστα, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΡΝΑ, Χρήστος Παναγιωτόπουλος, με τον τρόπο αυτό μπορούν να προχωρήσουν όλα τα έργα νέας γενιάς, χωρίς να υπάρχει το εμπόδιο σχετικά με την εύρεση των πηγών χρηματοδότησης.
Γράφει ο Λουκάς Γεωργιάδης
Η πρόκληση για την κυβέρνηση δεν είναι η εύρεση πόρων, αλλά το αν θα συναινέσει για να προωθηθεί το νέο μοντέλο μέσα στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Οι καλές προθέσεις και η καλή διάθεση πρέπει να μετουσιωθούν σε πράξεις με περιεχόμενο.
Τους ίδιους προβληματισμούς σχετικά με την έναρξη των έργων νέας γενιάς κατέθεσαν το στέλεχος της Intrakat-ΑΚΤΩΡ, Αναστάσιος Αρανίτης, αλλά και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνος Μιτζάλης. Αυτό που φαίνεται στον ορίζοντα είναι ότι έρχεται κοσμογονία έργων, αφού διευθετηθούν μια σειρά από εκκρεμότητες και οριοθετηθούν οι σχέσεις Κράτους-Κατασκευαστών.
Διαβάστε περισσότερα στο moneypress.gr