Τη δυνατότητα να μπορούν να επιλέγουν μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ έναν από τους 179 ιδιώτες, πιστοποιημένους δικηγόρους και λογιστές-φοροτεχνικούς για την έκδοση της σύνταξής τους θα έχουν οι ασφαλισμένοι από τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου.
Ακόμα, γίνονται οι διαδικασίες για τον δεύτερο κύκλο πιστοποίησης επιπλέον 1.200 λογιστών και δικηγόρων, καθώς η εκπαίδευσή τους ξεκινάει σήμερα.
Οι πιστοποιημένοι ιδιώτες θα μπορούν από τη Δευτέρα να επιλέγονται από τον ασφαλισμένο που υποβάλλει ηλεκτρονικά αίτημα συνταξιοδότησης στην ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ, για να αναλάβουν την συνταξιοδοτική του υπόθεση.
Στον ασφαλισμένο θα εμφανίζονται εκείνοι οι πιστοποιημένοι που είναι διαθέσιμοι (έχουν αναλάβει λιγότερες από πέντε υποθέσεις) και αφού επιλέξει αυτόν που επιθυμεί, τότε ορίζει και την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού με τον πιστοποιημένο.
Στη συνέχεια θα λάβει e-mail ότι η υπόθεσή του έχει ανατεθεί στον πιστοποιημένο επαγγελματία της επιλογής του και ότι ισχύει το ραντεβού που έχει επιλέξει κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης συνταξιοδότησης.
Πως σε πρώτη φάση οι πιστοποιημένοι μπορούν να αναλάβουν νέες συνταξιοδοτικές υποθέσεις του τέως ΙΚΑ, τέως ΟΓΑ και τ. ΟΑΕΕ που αντιστοιχούν στο 75% του συνολικού αριθμού αιτήσεων κάθε μήνα.
Παράλληλα, από σήμερα ξεκινά ο δεύτερος κύκλος εκπαίδευσης-πιστοποίησης των επόμενων στη σειρά προτεραιότητας 1.200 λογιστών και δικηγόρων.
Επιπλέον, υπενθυμίζεται πως την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις τόσο εκείνων του δεύτερου κύκλου όσο και εκείνων του 1ου κύκλου που δεν κατάφεραν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις της προηγούμενης εβδομάδας,
Επίσης, επίκειται η ενεργοποίηση της πλατφόρμας για την υποβολή και νέων αιτήσεων από δικηγόρους και λογιστές, ανταποκρινόμενοι με αυτόν τον τρόπο στο τεράστιο ενδιαφέρον των συγκεκριμένων επαγγελματιών να βοηθήσουν τον ΕΦΚΑ, τους ασφαλισμένους και κατ’επέκταση την ελληνική Κοινωνία.
Με αφορμή την πλήρη ενεργοποίηση του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης των πολιτών 1555, ο διοικητής του ΕΦΚΑ, Παναγιώτης Δουφεξής, σε ανοικτή επιστολή του ενημερώνει τους εργαζομένους ότι στόχος είναι αφενός οι περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων να καταργηθούν σταδιακά και το σύνολο των κλήσεων να περνάει υποχρεωτικά μέσα από το 1555, μειώνοντας έτσι τον φόρτο εργασίας των υπαλλήλων, αφετέρου εντός του 2022 αρκετές από τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά.
Ο Παναγιώτης Δουφεξής καλεί όσους εργαζομένους επιθυμούν να συμμετάσχουν στο τμήμα εξυπηρέτησης του 1555 να υποβάλουν τη σχετική αίτηση έως το τέλος Νοεμβρίου.
Ακόμα, επισημαίνει ότι έχουν θεσπιστεί κίνητρα – μπόνους εφόσον οι συμμετέχοντες επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων.