Κυριακή
22 Δεκεμβρίου 2024

Μειώνονται σταδιακά τα όρια απόκλισης στις δηλώσεις ΦΠΑ και καταργούνται πλήρως από 01.01.2025

Οικονομία
Tags: ΦΠΑ, MyData

Σε σταδιακή μείωση και τελικό μηδενισμό των ορίων ανεκτών αποκλίσεων δήλωσης φόρου σε σχέση με τα αντίστοιχα δεδομένα που έχουν διαβιβαστεί στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA προχωρά το Υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ όπως άλλωστε είχε προαναγγελθεί από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους.

Ο στόχος αφενός είναι η διευκόλυνση των επιχειρήσεων στην εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων, λαμβάνοντας ειδική μέριμνα για το σκέλος των εξόδων, με ηπιότερη προσαρμογή των ορίων απόκλισης και αφετέρου η πλήρης διασφάλιση εκπλήρωσης των σχετικών υποχρεώσεων.

Με απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών Χρίστου Δήμα, κατόπιν εισήγησης του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, καθορίζονται εκ νέου τα επιτρεπτά όρια αποκλίσεων δήλωσης φόρου σε σχέση με τα αντίστοιχα δεδομένα που έχουν διαβιβαστεί στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA για τις παρακάτω φορολογικές περιόδους ΦΠΑ ως εξής:

Από την 01/01/2024 έως και την 30/06/2024 παραμένει σε ισχύ ποσοστό απόκλισης τριάντα τοις εκατό (30%) στην περίπτωση δεδομένων εσόδων, καθώς και τριάντα τοις εκατό (30%) στην περίπτωση δεδομένων εξόδων.

Από την 01/07/2024 έως και την 30/09/2024 μειώνεται σε δέκα τοις εκατό (10%) στην περίπτωση δεδομένων εσόδων, καθώς και σε είκοσι τοις εκατό (20%) στην περίπτωση δεδομένων εξόδων.

Από την 01/10/2024 έως και την 31/12/2024 σε μηδέν τοις εκατό (0%) στην περίπτωση δεδομένων εσόδων, καθώς και σε πέντε τοις εκατό (5%) στην περίπτωση δεδομένων εξόδων.

Από την 01/01/2025 παύουν να υφίστανται τα επιτρεπτά όρια αποκλίσεων στην περίπτωση δεδομένων εσόδων και εξόδων ανά φορολογική περίοδο δήλωσης ΦΠΑ σε σχέση με τα αντίστοιχα δεδομένα που έχουν διαβιβαστεί στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Έρχεται ενεργειακός Τειρεσίας: Οι πάροχοι θα γνωρίζουν τους κακοπληρωτές και τους συνεπείς καταναλωτές

Ενεργειακός Τειρεσίας ενόψει, με τις εταιρείες να ενημερώνονται για το πιστωτικό προφίλ των καταναλωτών, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των απλήρωτων λογαριασμών. Α...

Φόρτωση άρθρων...