Αλλαγές στα όσα ξέραμε με τις παρατάσεις που δίνονται παραδοσιακά κάθε χρόνο για την πληρωμή των Tελών Kυκλοφορίας των αυτοκινήτων εξετάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.
Οι πληροφορίες αναφέρουν τα εξής: Για την τρέχουσα προθεσμία που αφορά στα Tέλη Kυκλοφορίας του 2024 και λήγει 31/12/2023 θα δοθεί μία μικρή παράταση με κάποιες πληροφορίες να μιλούν για λίγες ημέρες και κάποιες άλλες για δύο βδομάδες… το πολύ!
ΠΗΓΗ: moneypress.gr
Το σίγουρο, σε κάθε περίπτωση, είναι πως τελειώνουν οι πρακτικές με τις παρατάσεις δύο μηνών (έως τα τέλη Φεβρουάριου) όπως ίσχυαν τα τελευταία χρόνια λόγω της πανδημίας, της ενεργειακής κρίσης κλπ. Και αυτό είναι μόνο η αρχή.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών επεξεργάζεται διάφορα σενάρια για να μεταβάλει το θεσμικό πλαίσιο για την επιβολή προστίμων δηλαδή την πληρωμή του διπλάσιου της αξίας των τελών κυκλοφορίας.
Ένα σενάριο είναι η επιβολή προστίμων ανάλογα με το πόσο καθυστέρησε ο ιδιοκτήτης του Ι.Χ. να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας μετά τη λήξη της προθεσμίας. Δηλαδή, όσο νωρίτερα γίνει την εκπρόθεσμη πληρωμη τόσο μικρότερη θα είναι και η προσαύξηση στα τέλη κυκλοφορίας (π.χ. 5% επιπλέον από το ποσό της οφειλής για μικρή καθυστέρηση, 25% για μεγαλύτερη καθυστέρηση κ.ο.κ).
Σε συνέντευξή του στο «Πρώτο Πρόγραμμα» της ΕΡΤ, ο υφυπουργός Οικονομικών, Χάρης Θεοχάρης, προανήγγειλε νομοθετική παρέμβαση τις επόμενες ημέρες τονίζοντας πως «ο σκοπός μας είναι να μην έχουμε συνεχείς παρατάσεις και να πάμε σε ένα σύστημα το οποίο σε κάθε περίπτωση να είναι πάγιο, ώστε να μη χρειάζονται παρατάσεις».
Το τέλος των παρατάσεων για την πληρωμή των Tελών Κυκλοφορίας θα σηματοδοτήσει και την παράταση της προθεσμίας για την δήλωση ακινησίας Ι.Χ. Με τις παρατάσεις, έως τον Φεβρουάριο κάθε έτους, δίνεται και περιθώριο δύο μηνών στους οδηγούς για να θέσουν ακινησία των αυτοκινήτων τους ή των δίκυκλων τους ώστε να απαλλαγούν από τα τέλη του ίδιου έτους.
Έτσι, όσοι οδηγοί το επιθυμούσαν, μπορούσαν να κυκλοφορούν άλλους δυο μήνες τα οχήματα τους (χωρίς δηλαδή να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας) και στα τέλη Φεβρουαρίου να υποβάλουν ηλεκτρονικά στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων δηλώσεις για την ακινησία του οχήματος τους. Όλο αυτό το καθεστώς προφανώς και θα αλλάξει με το σχέδιο που εξετάζει το ΥΠΕΘΟ.
«Καμπανάκι» ΤτΕ για ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας: «Ενδείξεις στασιμότητας ή και υποχώρησης» το 2023
Ακίνητα: Οι 11 μεγάλες ανατροπές που έρχονται - Τι αλλάζει για όσους νοικιάζουν, πωλούν, αγοράζουν
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις