- Η πορεία προς το λαό ξεκίνησε ήδη για τους δύο βασικούς μονομάχους στις εκλογές. Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλέξης Τσίπρας επενδύουν πολλά στην απευθείας επικοινωνία με τους πολίτες, μια τακτική που έχει πολλά πλεονεκτήματα. Την ίδια ώρα, κορυφώνεται η προετοιμασία για την μεγάλη κόντρα στα social media, καθώς στις σχετικές πλατφόρμες επιχειρείται κατά κύριο λόγο η προσέλκυση των νέων και των παραγωγικών ηλικιών.
- Εκκρεμότητες υπάρχουν ακόμη στα γαλάζια ψηφοδέλτια, τα οποία όμως δεν θα αργήσουν να ανακοινωθούν, ώστε οι ενδιαφερόμενοι που θα ριχθούν στη μάχη του σταυρού, δηλαδή να μπορέσουν να πάνε το Πάσχα στις εκλογικές τους περιφέρειες με τη σφραγίδα του κόμματος. Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας το χειρίζεται προσωπικά ο Πρωθυπουργός και απ’ ότι φαίνεται εξετάζει όλη τη σχετική λίστα με απόλυτη μυστικότητα, ώστε να πάρει τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις.
- Το θέμα της επέκτασης του φράχτη στον Έβρο από την ελληνική Κυβέρνηση προκάλεσε το ενδιαφέρον και των γερμανόφωνων μέσων ενημέρωσης. Τόσο στην Αυστρία, όσο και στη Γερμανία καταγράφηκαν σχετικά ρεπορτάζ, ενώ η κοινή γνώμη και στις δύο χώρες ασχολείται με τις εξελίξεις στο μεταναστευτικό. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Αυστριακός καγκελάριος Νεχάμερ είναι υποστηρικτής της κατασκευής ενός νέου φράχτη στα βουλγαροτουρκικά σύνορα και θεωρεί απαραίτητη προϋπόθεση την αναχαίτιση των μεταναστευτικών ροών στην Ευρώπη, πριν ανάψει το πράσινο φως για την διεύρυνση της συνθήκης Σένγκεν.
- Έχει ήδη γίνει αντιληπτό ότι σ’ αυτές τις εκλογές ο Σύριζα θα επενδύσει κυρίως στα θέματα που αγγίζουν τη διαφάνεια και όχι σε ένα τεκμηριωμένο και κοστολογημένο προγραμματικό λόγο. Στην Κουμουνδούρου συνεχίζουν την προσπάθεια να σηκώσουν σκόνη για θέματα ηθικής τάξης, βάζοντας στο στόχαστρο τους τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Μέχρι σήμερα οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι δεν τους έχει βγει, αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο ίδιος ο ελληνικός λαός.
- Σε άλλες ευρωπαϊκές πολιτικές καμπάνιες, τεχνικές που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη έχουν ήδη κάνει την εμφάνιση τους. Άραγε τα ελληνικά κόμματα θα τολμήσουν να βάλουν στη στρατηγική τους νέες μεθόδους προσέγγισης του ακροατηρίου; Η θα παραμείνουν εγκλωβισμένα στις παραδοσιακές και τεσταρισμένες πρακτικές. Σε κάθε περίπτωση η τεχνολογία αφήνει πλέον πολλά περιθώρια για διεύρυνση της επικοινωνίας με τον πολίτη με λιγότερους ανθρώπινους πόρους.