Ειδικά στην αρχή μια νέο-ιδρυθείσα επιχείρηση χρειάζεται να αφιερώσει αρκετό χρόνο για να τη μάθει ο κόσμος, ώστε όταν θα θέλουν να αγοράσουν το αντίστοιχο προϊόν/ υπηρεσία να σκεφτούν αυτή. Σκοπός δεν είναι να μάθουν μόνο τα προϊόντα, αλλά να σε γνωρίσουν καλύτερα, να συνδεθούν μαζί σου και να αναπτύξουν μια μόνιμη σχέση.
Της Τόνιας Τσιρογιάννη*
Αρχικά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος είναι: ανακοίνωση της νέας επαγγελματικής ενασχόλησης σε προσωπικό επίπεδο, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε φίλους και γνωστούς. Μετά μπορείς να στείλεις δελτία τύπου, ως επιχείρηση σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, ηλεκτρονικά και έντυπα.
Με τον τρόπο αυτό αρχίζεις και δημιουργείς ένα ιστορικό, ο κόσμος αρχίζει και σε συναντάει σε πολλά διαφορετικά σημεία, με αποτέλεσμα να μάθει το brand σου. Χρειάζεται να αφιερώσεις αρκετό χρόνο με αναρτήσεις και δημοσιεύσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα για να σε μάθουν.
Επίσης φυλλάδια, όσο και εάν ακούγεται παλιομοδίτικος τρόπος, αρκετοί δεν ασχολούνται με το διαδίκτυο και επίσης έτσι μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένο κοινό. Κάνε ομιλίες, βιντεάκια-αναλόγως την επιχείρηση- για να κρατάει τους υποψήφιους πελάτες σου σε εγρήγορση σχετικά με εσένα και τα προϊόντα/υπηρεσίες.
Επόμενο βήμα είναι οι συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις, όπου μπορεί να προσφέρεις εθελοντικά ή δωρεάν χρόνο ή προϊόντα. Αμέσως αυξάνεις τον αριθμό των ατόμων που σε μαθαίνου. Το ποσοστό των ανθρώπων που αγοράζουν αμέσως όταν δουν κάτι νέο είναι μικρό. Χρειάζεται να δουν, να διαβάσουν για τη συγκεκριμένη επιχείρηση - άνθρωπο αρκετές φορές για να προβούν στην αγορά.
Το σημαντικό είναι να έχεις συνεχή παρουσία, ηλεκτρονικά και όχι μόνο, σε όσα περισσότερα σημεία μπορείς. Όσο ακολουθείς τη στρατηγική αυτή χρειάζεται να ξεκινήσεις και τη στοχευμένη διαφήμιση, όπως google ads, και μπορεί να αποδώσει γρήγορα σε πωλήσεις.
Το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για όλα τα είδη των επιχειρήσεων, αφιέρωσε χρόνο για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.
*Management Consultant
Personal & Business Coach
http://stellarlight.gr