Πέμπτη
21 Νοεμβρίου 2024

Γερασμένος ο στόλος των λεωφορείων

Ελλάδα

Για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία και για τις ελλείψεις σε προσωπικό μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ο στόλος της ΟΣΥ είναι 1.300-1.400, από αυτά, έξω είναι τα 900. Υπάρχουν άλλα 200 λεωφορεία που έχουν νοικιαστεί από ιδιώτες με leasing και είναι εκείνα που είναι οι γραμμές των ΚΤΕΛ. Τα χιλιόμετρα των λεωφορείων που έχουν καταγραφεί, είναι κατά μέσο όρο πάνω από 1 εκατομμύριο.

Ο οδηγοί που μπορούν να τα μετακινήσουν είναι ελάχιστοι και πολλές φορές δουλεύουν χωρίς ρεπό. Οι τεχνικοί παίρνουν διάφορα τμήματα και εξαρτήματα από άλλα λεωφορεία που έχουν αποσυρθεί, προκειμένου να φτιάξουν αυτά που βγαίνουν στον δρόμο.

Στις 4 Σεπτεμβρίου υπογράφηκε μία σύμβαση για αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, το καθένα αξίας 440.000 ευρώ, με τους τεχνικούς να μην ξέρουν πώς θα συντηρηθούν για να κινηθούν στους αθηναϊκούς δρόμους.

Μάλιστα η πολυδιαφημισμένη προμήθεια – πριν από δύο χρόνια – κάποιων λεωφορείων από το εξωτερικό, ένας μεγάλος αριθμός αυτών επιστράφηκε μετά από ενέργειες των εργαζομένων, καθώς δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στον δρόμο.

Ο Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ, μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία ωστόσο βγαίνουν στους δρόμους και αποτελούν κίνδυνο για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες που μεταφέρουν.

«Στο ζήτημα της ασφάλειας, δεν τίθεται θέμα επικινδυνότητας, υπάρχουν ζητήματα στην παροχή της υπηρεσίας που δεν είναι στα επίπεδα που αρμόζει στο 2023. Στο ζήτημα της ασφάλειας κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας, παρότι υπάρχει μία διαμορφωμένη κατάσταση που έχει να κάνει ως εξής: γερασμένος στόλος, εγκαταστάσεις και προσωπικό. Αυτή είναι η κατάσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τι πρέπει να γίνει;

Σύμφωνα με τον Γιώργος Βαρδάκη, «θα πρέπει να υπάρχουν λεωφορεία για να βγουν έξω. Έχει να κάνει με στρατηγική επιλογή όλων των κυβερνήσεων έως τώρα, προκειμένου να προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση στις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη σήμερα ένα τμήμα των γραμμών έχει δοθεί στα ΚΤΕΛ και μάλιστα οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι σε πολύ χειρότερο επίπεδο».

Και πρόσθεσε: «Έχουμε πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Έχουμε λιγοστό προσωπικό και οχήματα που η επιλογή τους δεν γίνεται με τις συνθήκες της πόλης για να μπορούν να κυκλοφορούν στην πόλη. Έχουμε αγοράσει πολλά αλλά στη συνέχεια έβγαλαν και άλλα προβλήματα».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Προχωρούν τα έργα της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας - Πού βρίσκονται οι «μετροπόντικες»

Το εργοτάξιο Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, επισκέφθηκε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τον Υφυπουργό Υποδομών κα...

Θεσσαλονίκη: 10χρονος κατέρρευσε μπροστά στη μητέρα του και πέθανε λίγο μετά

Τραγωδία εκτυλίχτηκε στη Θεσσαλονίκη, καθώς 10χρονος άφησε την τελευταία του πνοή. Το παιδί κατέρρευσε το απόγευμα της Τετάρτης σε εμπορικό κέντρο, μπροστά στα μάτια της μητέρας το...

Χανιά: Νεκρός 73χρονος με τραύμα από όπλο

Συναγερμός σήμανε το πρωί στις Αρχές των Χανίων, έπειτα από τον εντοπισμό ενός νεκρού άνδρα με τραύμα από όπλο. Ένας 73χρονος εντοπίστηκε νεκρός σε κλειστό χώρο στην περιοχή της...

Φόρτωση άρθρων...