Απόδειξη αυτού είναι το επάγγελμα του influencer- αυτός/η που έχει τη δύναμη να επηρεάζει ανθρώπους με τη συμπεριφορά του/της, με αποτέλεσμα να τον/την ακολουθούν και μιμούνται.
Της Τόνιας Τσιρογιάννη*
Το επάγγελμα του influencer δεν χρειάζεται κάποιο πτυχίο, αλλά να έχεις την ικανότητα να «πουλάς» τον εαυτό σου. Να επικοινωνείς με το κοινό στη γλώσσα του, στις ανάγκες του, να είσαι αυθεντικός και να έχεις αντίληψη της δύναμής σου.
Να μπορείς να δημιουργείς μια εικόνα και αυτοί που σε βλέπουν μέσα από μια εικόνα, ένα βίντεο, ανεξαρτήτως πού είναι εκείνη τη στιγμή να επηρεάζονται. Απαιτεί αυτοπεποίθηση. Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, δεξιότητες, αποτελούν τα συστατικά μιας επιτυχημένης επαγγελματικής πορείας, οικονομικά τουλάχιστον. Φαινομενικά στην αρχή ο/ηinfluencer δεν πουλάει τίποτα παρά μόνο τον εαυτό του, την προσωπικότητά του.
Σιγά-σιγά όμως, όσο αυξάνει το κοινό που τον ακολουθεί και άρα έτοιμο να τον /την μιμηθεί, εταιρείες τον προσεγγίζουν και τον/την πληρώνουν να προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες, παραδείγματος χάρη ρούχα.
Συνήθως η φυσική συνέχεια είναι να δημιουργεί προϊόντα και υπηρεσίες με το δικό του όνομα- brand. Οι πέντε πιο πλούσιοι influencers το 2019 έβγαλαν από 11-15 εκ. ευρώ ο καθένας. Το 91% των millennials εμπιστεύονται μια διαδικτυακή κριτική για να επιλέξουν κάτι, όπως την οικογένεια ή τους φίλους. Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν ότι το μέλλον στην εργασία είναι η ανάπτυξη των ικανοτήτων (softskills) και όχι μόνον οι στεγνές γνώσεις.
* Σύμβουλος & Business Coach ΜμΕ/Startups
+302114094901
www.stellarlight.gr
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις