Παρασκευή
22 Νοεμβρίου 2024

Κοζάνη: «Άνοιξε» η γέφυρα Σερβίων μόνο για ΙΧ οχήματα έως 3,5 τόνων

Η ρύθμιση της κυκλοφορίας θα γίνεται με φανάρι που έχει τοποθετηθεί στις δύο πλευρές της γέφυρας

Ελλάδα

Στην κυκλοφορία δόθηκε πριν απο λίγο η γέφυρα Σερβίων, η οποία είχε κλείσει με απόφαση της Περιφέρειας προκειμένου να πραγματοποιηθούν εκτάκτως εργασίες συντήρησής της. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομικής διεύθυνσης Κοζάνης, θα επιτρέπεται η διέλευση μόνο των επιβατηγών αυτοκινήτων και κάθε είδους οχήματος με μεικτό βάρος μικρότερο των 3,5 τόνων και μόνο στο ένα ρεύμα κυκλοφορίας.

Η ρύθμιση της κυκλοφορίας θα γίνεται με φανάρι που έχει τοποθετηθεί στις δύο πλευρές της γέφυρας και την ευθύνη της επιτήρησης έχει αναλάβει η Τροχαία Κοζάνης. Το άνοιγμα της γέφυρας είχε προαναγγείλει μια μέρα πριν ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Η διέλευση των λεωφορείων και φορτηγών αυτοκινήτων θα συνεχίσει να γίνεται από παρακαμπτήριους οδούς, όπως γινόταν και το προηγούμενο διάστημα. Οι εργασίες συντήρησης της γέφυρας συνεχίζονται, τα συνεργεία εργάζονται στον πέμπτο και έκτο πρόβολο προκειμένου νά αποκαταστήσουν τις βλάβες.

«Δεν έγιναν ποτέ έργα συντήρησης»

Σημειώνεται ότι, μετά τον εντοπισμό σοβαρών φθορών στη γέφυρα, η κυκλοφορία φορτηγών είχε ήδη απαγορευτεί. Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ ο Αθανάσιος Βούρας, μηχανικός, προϊστάμενος στο τμήμα Εκτέλεσης Συγκοινωνιακών Έργων στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, αποκάλυψε μάλιστα ότι εδώ και 50 χρόνια που λειτουργεί η Γέφυρα δεν έχουν γίνει έργα συντήρησης.

«Η μόνη συντήρηση αν μπορούμε να το πούμε έτσι, ήταν η αλλαγή ασφαλτοτάπητα που έγινε πριν από μερικά χρόνια και το κλείσιμο των αρμών που υπήρχαν ανάμεσα στα τμήματα της γέφυρας», είπε.

Επειδή κάθε έργο είναι διαφορετική περίπτωση, δεν υπάρχει ένας ενιαίος κανονισμός που ορίζει τα διαστήματα στα οποία πρέπει να γίνεται έλεγχος, εξήγησε ο κ. Βούρας, τόνισε ωστόσο ότι έλεγχοι και συντηρήσεις πρέπει να γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία μπορεί να είναι και διετίες, τριετίες. «Δηλαδή, μπορεί να υπάρχουν και μικρής έκτασης φθορές, οι οποίες μπορούν να επιδιορθωθούν άμεσα και γρήγορα και χωρίς να το καταλάβει και κανένας», συμπλήρωσε, τονίζοντας πως «50 χρόνια είναι πολλά».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...