Ο πρώτος μετροπόντικας της Γραμμής 4 του Μετρό «θα ξεκινήσει το ταξίδι του από την Κατεχάκη», σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Πρόκειται για ένα σημαντικό ορόσημο καθώς θα σημάνει την έναρξη του βασικού κατασκευαστικού έργου.
Η Γραμμή 4 του Μετρό είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα συγκοινωνιακών υποδομών στην Ευρώπη και αναμένεται να αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής.
Πολίτες και επισκέπτες του λεκανοπεδίου θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται καθημερινά μέσω ενός σύγχρονου και φιλικού προς το περιβάλλον, συστήματος μετρό, με ασφάλεια και ταχύτητα.
Με την ολοκλήρωση κατασκευής του πρώτου τμήματος, «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», 340.000 επιβάτες θα μετακινούνται σε καθημερινή βάση, 53.000 αυτοκίνητα θα «βγουν» από τους δρόμους και η απόσταση Γαλάτσι – Γουδή θα καλύπτεται σε 17 λεπτά.
Για το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 που θα συνδέει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή, οι πρόδρομες εργασίες προχωρούν, τα εργοτάξια και τα φρέατα έχουν στηθεί σε σταθμούς, και ο πρώτος μετροπόντικας ήδη βρίσκεται στο εργοτάξιο της Κατεχάκη απ όπου θα ξεκινήσει το υπόγειο ταξίδι του στην Αθήνα σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό και της αναδόχου κοινοπραξίας ΑΒΑΞ- GHELLA-ALSTOM.
Υπενθυμίζεται πως από την Κατεχάκη είχε ξεκινήσει και πριν 28 χρόνια, το 1994 ο ένας από τους δυο μετροπόντικες, που διάνοιξαν τα πρώτα τμήματα των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας. Ο δεύτερος μετροπόντικας, που θα μεταφερθεί στο εργοτάξιο της Βεΐκου, αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του, τέλος της άνοιξης του 2023. Οι δυο καινούργιοι μετροπόντικες, ο ένας θα σκάβει από το Φρέαρ Βεΐκου και ο άλλος θα σκάβει από το Φρέαρ Κατεχάκη, θα «συναντηθούν» και αποσυναρμολογηθούν στον Φρέαρ Ευαγγελισμού έχοντας κατασκευάσει 12.8χλμ έτοιμης σήραγγας με 15 νέους υπόγειους σταθμούς. Πρόκειται για τους Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.